help ik zit in de problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

borb2be

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2005
Berichten
2
mijn hd kapot, ik kan hem niet meer aanluiten als primary hd omdat er 3 van die ide pinnetjes afgekraakt zijn maar ik heb hem nog kunnen aansluiten als slave en heb alle bestanden en mapen kunnen zetten op mijn nieuwe hd onder 1 map, nu is de vraag is er een mogelijkheid om mijn outlook express adressen, en mails en accounts over te zetten in de outlook dat nu op mijn primary hd staat? want als ik outlook start is alles weg. of kan ik er niets meer aan doen met debestanden die ik heb gesaved
 
Dit wordt link :(
Bestanden terughalen lukt af en toe wel maar daar moet je kosten maken.
Kijk bv op deze pagina
Als die pins echt zijhn afgeknapt kun je het verder vergeten.Sorry.
Dat wordt sparen :thumb: :eek:

aangepast op 2-11: de link werkt niet meer :(
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, dat kan.

Ga in de map met je gesavede bestanden opzoek naar *.dbx (outlookexpress) dat zijn je berichten. Je kan deze *.dbx bestanden zo op de plaats zetten van je nieuwe dbx bestanden, je hebt dan alle oude mail weer terug. Let wel op, als je nu al nieuwe mail hebt staan ben je die kwijt.

Voor het adresboek moet je op zoek naar *.wab, als je deze gevonden hebt kan je de adressen simpel importeren in je nieuwe Outlook express via bestand->importeren->adresboek en dan zoeken op de locatie waar je het *.wab bestand gevonden hebt.
 
de adressen boek heb ik terug maar de account en mials die willen niet lukken, ik heb alle mappen van mijn hd nog kunnen saven in een andere computer maar van niets een backup kunnen maken, dus kan je de account -s en e mail berichten en accounts ophalen door te bladeren etussen de mappen ( en waar kan ik dit vinden) of moet ik de moet opgeven
 
De *.dbx bestanden staan normaal gesproken in de map
C:\Documents and Settings\jouw naam\Local Settings\Application Data\Identities\{6EC361C7-B836-47D3-964B-05DB78B1BCAF}\Microsoft\Outlook Express
In dit geval zal het op een iets andere plek staan (de map met je gesavede schijf), maar je moet wel zeker weten dat het om Outlook Express gaat, de outlook die bij office gebruikt wordt gebruikt namelijk *.pst bestanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan