Vista x64 Crash tijdens video's?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kannitry

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2010
Goed.. ik heb redelijk wat website's afgezocht, maar kan niks vinden tot zover
dus vandaar maar hier de vraag

Ik heb tijdje gelede een nieuwe computer gekocht, van HP
Model: HP Pavillion m9371.nl
hierop draait een Windows Vista x64 versie met zowel x64 zowel x86(32bits) programma's
beide standaard geinstalleerd door hp (Preboot drive, of hoe dat ook heet ^^)

Nu loop ik tege het volgende probleem op.

Ik probeerde een film af te spele, zowel home made video van iemand, die het niet deed wegens codecs.
dus ik codecs geinstalleerd(Shark 64bit codec pack)
en het werkte

nou speelt de film af, voor late we zegge 5-15 minute, en dan loopt de gehele computer vast
zelfs Alt Ctrl Del werkt niet, enige wat nog gebeurd is dat WMP VLC of welk programma dan ook (gebeurd bij allemaal) het geluid over gaat slaan alsof de ven aantikt.

Eerst dacht ik **** heb foutieve codecs geinstalleerd die gaan lope k*%ten, maar na volledige verse instal opnieuw (vanaf pre-boot drive) gebeurd dit ook met dvd's(geen codecs geinstalleerd)

zowel zonder ook maar enige internet connectie zowel na alle update's van Microsoft/Hp gebeurd dit...

Iemand enig idee hoe dit komt en nog belangrijker, hoe dit op te losse?

vraag me gerust de info die je eventueel moet weten
kan vrijwel alles opzoeke, maar ben geen ICT'er ^^ dus eventuele uitleg over hoe de info te vinde zou aardig zijn xD

Greetz
ik - Chris

ps. Alvast bedankt voor alle input op mogelijke zooi
tevens ik heb al geprobeert zonder virus scanner, checke of WMP 32 of 64 bit gebuikt, gebeurd bij allebei ongeacht virus scanner(norton) aan of uit staat ..
overgins video spelle(MoHAA WoW zijn geen enkel probleem...)

Laatst bewerkt:
Beste Kannitry,
Je hebt op Helpmij.nl de vraag gesteld met als titel Vista x64 Crash tijdens video's?,
Het is 14 dagen geleden dat het bericht geplaatst is.
Nu vragen we je om de status van je vraag aan te passen indien deze is opgelost.

Dat kun je doen op de volgende 2 manieren:

ga naar het volgende adres:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=504545
en klik daar onderaan de pagina op opgelost;

of je kunt ook direct op de onderstaande link klikken, de status wordt dan automatisch aangepast.
http://www.helpmij.nl/forum/postings.php?status=1&t=504545

Is je vraag nog niet niet opgelost, reageer dan zelf even op je vraag. Deze wordt dan weer bij de mensen onder de aandacht gebracht.

Waarom is het zo belangrijk om de status aan te passen?
Dit doen we om aan te geven aan andere mensen met hetzelfde probleem dat ze daar de oplossing kunnen vinden.

Alvast bedankt voor je medewerking.

Met vriendelijke groet,

Het Helpmij.nl team.

hierbij dus de "bump"....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan