001/002 bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.458
Hoe zijn ze uit te pakken ?.. dus het zijn zulke bestanden x.001 x.002 enz. ik heb het al geprobeerd met HJKsplit daar lukte het niet mee.. ook met Winrar gaat het niet :(
 
Lijkt me arj bestanden... Heb je geen bestand met een afwijkende extentie (bijv arj, zip, ace, rar,lhr)?
 
Ja dat kan wel .. maar ik zie de extensie's niet :) .. was al gaan zoeken waar ik dat in kon stellen.. maar niet gevonden :(..
 
gewoon winrar ;) dubbel klik op eerst file 001 en winrar zal als het goed is openen.
 
In de verkenner, extra --> mapopties --> Weergave -->Bestandsextenties voor bekende bestandstypen verbergen

ff uitvinken en op oke drukken...
 
Geplaatst door tazman
gewoon winrar ;) dubbel klik op eerst file 001 en winrar zal als het goed is openen.

Nee zo makkelijk gaat het dit keer niet ;)
 
Geplaatst door terbeest
In de verkenner, extra --> mapopties --> Weergave -->Bestandsextenties voor bekende bestandstypen verbergen

ff uitvinken en op oke drukken...

Ik heb het gedaan.. het bestand is niet zichtbaar geworden .. wel is er nu een .00 bestand zichbaar van 700 MB :)
 
in welke extensie moet ik het dan veranderen om te kunnen kijken?
ik heb het geprobeerd om met avi te bekijken maar het lukt niet
 
Dat is niet zo mooi maar wil je zelf een vraag openen aangezien het niet gewenst is op helpmij om in te breken in andermans vragen en zeker niet als die uit 2004 zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan