Allen
Ik heb een probleem, ik verstuur facturen per mail vanuit access.
Dat werkt prima maar nu wil ik als bijlage ook verkoopsvoorwaarden bijvoegen ( een extra pdf bestand als bijlage)
Zoals onderstaand beeld zou het moeten worden
dit is het nu
ijn huidige code heb ik zo gemaakt
Private Sub Knop55_Click()
Dim strToWhom As String
Dim strnr As String
Dim strbody As String
strbody = "Geachte, Bijgevoegd factuur"
strToWhom = (Forms![hoofd]![KL-EMAIL])
strnr = ("Factuur " & Forms![hoofd]![faktuurnr] & " verzonden op " & Date)
DoCmd.OpenReport "q fakturen basis", acViewPreview, "", "", acNormal
DoCmd.SendObject acReport, "q fakturen basis", "PDFFormat(*.pdf)", strToWhom, "", "", strnr, strbody, True, ""
DoCmd.Close
Maar met docmd kan ik geen 2 bijlages versturen en mijn kennis van vba is vrij beperkt, kan iemand mij helpen?
Gr Geert
Ik heb een probleem, ik verstuur facturen per mail vanuit access.
Dat werkt prima maar nu wil ik als bijlage ook verkoopsvoorwaarden bijvoegen ( een extra pdf bestand als bijlage)
Zoals onderstaand beeld zou het moeten worden
dit is het nu
ijn huidige code heb ik zo gemaakt
Private Sub Knop55_Click()
Dim strToWhom As String
Dim strnr As String
Dim strbody As String
strbody = "Geachte, Bijgevoegd factuur"
strToWhom = (Forms![hoofd]![KL-EMAIL])
strnr = ("Factuur " & Forms![hoofd]![faktuurnr] & " verzonden op " & Date)
DoCmd.OpenReport "q fakturen basis", acViewPreview, "", "", acNormal
DoCmd.SendObject acReport, "q fakturen basis", "PDFFormat(*.pdf)", strToWhom, "", "", strnr, strbody, True, ""
DoCmd.Close
Maar met docmd kan ik geen 2 bijlages versturen en mijn kennis van vba is vrij beperkt, kan iemand mij helpen?
Gr Geert