2 plaatjes plaatsen met text er tussen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Googlelen (!!!) op overflow dan zie je vanzelf overflow-x
 
Googlelen (!!!) op overflow dan zie je vanzelf overflow-x

zelfs met de x of y ass lukt het niet eens.

http://www.websonic.nl/tutorials/websitecss/css_overflow.php


volgens mij is het gewoon onmogelijk dat me website goed is.:evil: (ben kwaad op mezelf hoor)

edit:

sorry bron, ben ff afgekoeld.:eek: maar word zo gek dat 't me niet lukt. ik blijf vechten en geef t niet op! :d

ik heb nu bovenaan in de css dit staan:

Code:
html, body 
div.tekstvak {
         width:1230px;
         height:0px;
         float: right; 
		 padding-right: 50px; 
 }

en het volgende in de html direct na de <body>

HTML:
<div class="tekstvak"> 
</div>

resultaat:

zowel aan onderkant als links & rechts nu leesbaar.
maar t werkt niet voor elke browser type. (of heb ik een fout gemaakt?)


[/html]
 
Laatst bewerkt:
Als je nu even een JSFiddle -> http://jsfiddle.net/ zou maken zouden we je beter verder kunnen helpen.

Met een JSFiddle kunnen we je gerust nog verder helpen maar zonder demo alles uitzoeken wat de fout precies is heb ik geen tijd voor.

Mvg,
gast0187
 
Laatst bewerkt:
@gast0187. Prima uitleg! De ts begint net met html en is deze pagina begonnen in html4/css2. De css beginselen lukt de ts niet :rolleyes: dus ik heb het niet nog lastiger gemaakt door html5/css3 conceptje te geven.

ik denk dat jullie gelijk hebben.

de drob box moet opgestuurd worden via een email, dat wordt weer een te veel gedoe.
ik ken de bassis van html wel, en snap gedeeltelijk de beginsselen van css wel. misschien verstandiger, overnieuw te beginnen met html5/css3

ik ga daarom ook ff nieuwe topic hierover starten. en dan weer opnieuw starten, met de juiste leer websites. (ik kom er wel - al duurt het jaren dat ik het snap)
een website boordevol fouten is niet leuk meer. dus moet wel, die fouten eruit halen.
anders is deze topic over 1 maand nog niet afgelopen.

ik bedank toch bron enorm hiervan, zijn grote werk en tijd in uitleg. spijtig genoeg ben ik er niet in geslaagd dit toch tot een goed einde te brengen. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan