4 jaar oude PC upgrade voor battlefield4 (+1 jaar komende games)

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinverkados

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2013
Berichten
1
Hallo Beste mensen van Helpmij.nl,

Ik gebruik het systeem voor Illustrator en Photoshop. (Dat is niet echt de reden dat ik wil upgraden, want dat loopt nog prima.)
De echte reden is toen ik Battlefield 4 had gekocht. Het loopt niet helemaal geweldig.
En met aankomende spellen die ik wil gaan kopen zoals Destiny en Star Wars Battlefront zal het niet beter worden.
Dus wil ik het liefst mijn pc upgrade voor Battlefield 4 en optioneel klaar stomen voor de komende games die ik wil.


Systeem: Windows 7 Home Premium, (x64)
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q9400, 2.66GHz, 4 core
Ram: 4 GB DDR2 (Nog 2 slots open)
Moederbord: Asus P5KPL/EPU
Videokaart: NVIDIA GeForce GTS 250, 512MB
Hardeschrijf: Western Digital Caviar Green 640 GB
Voeding: Recom power engine 450 plus

Zelf dacht ik om sowieso 2 a 4 GB ram erbij te gooien. Nieuwe processor en videokaart?

Mijn budget is het liefst rond de 500 E,

Optioneel voor over de lange termijn leek het mij ook leuk om een moederbord te kopen of iedergeval rekening te houden met de optie om twee videokaarten en twee processors te plaatsen,
Zodat ik mijn recente apparatuur erop kan sluiten met uitbreiding, maar daar heb ik verder geen kennis van of dat in verhouding goed gaat.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groeten,
Erwin
 
Een nieuwe processor zal geen zin meer hebben. Met een betere videokaart kun je wel weer even vooruit, en 4gb ram erbij is ook niet mis.

Wat bedoel je precies met het plaatsen van 2 processoren? Dit is meer voor servers weggelegd, en past sowieso niet in je budget.

Met een nvidia gtx 760 moet je wel vooruit kunnen. Dan hoef je geen rekening te houden met je stuurprogramma's. Anders zou ik voor een AMD r9 280X gaan, deze levert ook erg leuke prestaties voor een best leuke prijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan