Aankoop Gaming PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

ubernoob

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2014
Berichten
5
Hallo ik wil graag een nieuwe pc kopen waar ik de komende 4 jaar mee kan gamen. Ik wil rond de 1300-1400 euro uitgeven aan de kast. Nu heb ik een aantal vragen over mijn samenstelling op gamepc.nl:

Game PC Max€ 1375,00 http://gamepc.nl/game-pc-max?tab=configuratie#samenstellen

700 Watt Cooler Master voeding
Standaard koeling
7.1 Geluidskaart
8GB DDR3 Werkgeheugen
1000 GB Sata III Harde schijf
DVD Brander
1Gbit netwerkkaart
Nvidia GTX780 3GB
SSD Crucial M500 120GB
Intel Core i7 4770K 3.5 GHz + MSI Z87-G45 Gaming
Cooler Master CM 690 III

Ik kan kiezen voor de optie overklokken maar dan is er volgens mij een betere koeling nodig. Raden jullie overklokken aan van zowel de processor als videokaart? Is 8 GB RAM geheugen genoeg? En is er verder nog iets stoms wat ik heb gedaan bij deze samenstelling?
 
link
ik heb de voeding aangepast naar eentje van een beter merk en met een gold certificaat verder heb ik ook de HDD en het moederbord vervangen apart 7.1 geluid heb je niet nodig dat zit al op het moederbord ik heb ook een andere videokaart gekozen
verder ziet het er wel goed uit en 8gb is meer dan genoeg kan het zelf ook nooit vol maken
als je wat langer kan wachten zou ik de intel i7 4790k nemen i.p.v. i7 4770k het probleem is dat de 4790k uit de voorraad is dus je moet dan wel langer wachten
en voor het geval je wil overclocken en er dan ook wat meer wil uithalen heb ik er een andere koeler opgezet
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reactie.

Wat is eigenlijk het verschil tussen de videokaart die ik had gekozen en deze?
Verder vreemd dat ze op gamepc.nl een nutteloze geluidskaart aanbieden dan. Uiteindelijk scheelt het me 100 euro als ik hem door azerty in elkaar laat zetten inplaats van gamepc.nl.
Dat overklokken kan altijd nog later gedaan worden? Aangezien ik het zelf niet kan en azerty deze service niet heeft.
 
Die nutteloze kaart die je bedoelt zit gewoon op het moederbord ..
 
de videokaart die ik heb gekozen is beter en goedkoper dat komt omdat hij verder overgeclockt is waardoor de prestaties bijna gelijk zijn aan die van een titan
 
Laatst bewerkt:
Zoals je dus op hun site kunt zien, staar er een keuzerondje voor .. je kan dus kiezen tussen de onboard of een losse insteekkaart, niks dubbel dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan