aanpassing PDF bestand koppelen aan een record

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friend

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2009
Berichten
1.128
Beste forummers, in een formulier leg ik een link naar een bestand op mijn computer. Met dank aan de Helpmijsite : onderwerp : PDF bestand koppelen aan een record :thumb: . Een deel van het script is :
HTML:
'Use a With...End With block to reference the FileDialog object.
    With fd
        .InitialFileName = Forms!Me.Frm_Documenten_PAAP!Cbo_Documenten.Column(1)
        .Filters.Add "Documenten", "*.xls; *.pdf; *.rtf; *.png; *.ppt; *.doc; *.msg", 1
        .Filters.Add "Alle bestanden", "*.*", 2
Nu heb ik echter het formulier "Frm_Documenten_Paap" als een subformulier geplaatst in het hoofdformulier "PERGPAAP" op het tabblad "doc".

Nu zoek ik naar de juiste aanpassing in de verwijzing :
HTML:
]= Forms!Me.Frm_Documenten_PAAP!
[/HTML Iemand die mij daarmee kan helpen??   Friend
 
Nu heb ik echter het formulier "Frm_Documenten_Paap" als een subformulier geplaatst in het hoofdformulier "PERGPAAP"

Voeg het rode gedeelte toe.

Forms!PERGPAAP!Me.Frm_Documenten_PAAP!Cbo_Documenten.Column(1)
 
Laatst bewerkt:
Charles, Hartelijk dank voor je reactie. Gedaan wat je zei. Kreeg toen alleen nog de melding : "Kan het veld Me niet vinden waarnaar wordt verwezen in de expressie" Me dus maar er tussen uitgehaald en het werkt perfect :thumb: Heel hartelijk dank Friend
 
Charles, nog een vraagje alhoewel het verder prima werkt. Als ik het formulier geopend heb en ik klik terwijl mijn muis op het formulier staat, willekeurig, ergens op mijn rechtermuisknop dat krijg ik de melding : "kan de macro-Bic-documenten niet vinden". Kan ik deze melding ergens ongedaan maken of mist er iets in de DB. Hoor graag van je.. Friend
 
Ga in de ontwerpweergave van het formulier naar de eigenschappen van het formulier. Bij de eigenschap "Snelmenu"even de tekst "Bic-documenten" verwijderen. Dit is de naam van een snelmenu die ik had gemaakt in mijn database.
 
Charles, hartelijk dank. Opgelost :thumb: Friend
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan