Beste allemaal,
Ik heb een vraag over excel waar ik op het moment niet uit kom.
Ik wil in excel een inkoop sheet maken waarin een mooi overzicht komt te staan hoeveel er van een product op voorraad is. In de sheet staat een mooi overzicht van de producten wanneer deze ingekocht zijn, wanneer ze binnen zijn.
Nu wil ik van bijv. product aa (wat miss 5 keer voor komt in de huidige inkoop periode) in totaal weten hoeveel er op voorraad van is dat wil ik in kolom geel laten optellen.
Hoe moet ik dit precies doen? Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt. (ik hoop dat het duidelijk is)Bekijk bijlage vb.xls
Ik heb een vraag over excel waar ik op het moment niet uit kom.
Ik wil in excel een inkoop sheet maken waarin een mooi overzicht komt te staan hoeveel er van een product op voorraad is. In de sheet staat een mooi overzicht van de producten wanneer deze ingekocht zijn, wanneer ze binnen zijn.
Nu wil ik van bijv. product aa (wat miss 5 keer voor komt in de huidige inkoop periode) in totaal weten hoeveel er op voorraad van is dat wil ik in kolom geel laten optellen.
Hoe moet ik dit precies doen? Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt. (ik hoop dat het duidelijk is)Bekijk bijlage vb.xls
Laatst bewerkt: