• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

accesoiren lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jensvdb123

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2015
Berichten
2
Hallo,

Ik ben momenteel een accesoiren lijst aan het maken met de materialen die nodig zijn om iets te vervaardigen.
Op tablet 1 staat bovenaan een vragenlijst, als deze ingevuld wordt worden onderaan de correcte aantallen van het correcte materiaal ingevuld, deze variëren naar gelang
de ingevulde waarden in de vragenlijst.
op tabblad 1 is de lay-out niet zo mooi dus zou ik een mooie lay-out willen maken op tabblad 2, de voorlopige hoofding staat al op tabblad 2 en wordt automatisch ingevuld.
nu zou ik willen dat het 'referentienummer', 'beschrijving materiaal' en 'aantal' automatisch verschijnt onder de hoofding op tabblad 2 maar enkel van de materialen waarvan een aantal ingevuld staat boven 0.
kunnen jullie hierbij helpen?

Vriendelijke groet
jens
 

Bijlagen

  • Lijst Accessoires_Jens.xlsx
    25,3 KB · Weergaven: 21
Verdiep je eens in een draaitabel, zou hier uitermate geschikt zijn.


Niels
 
ik heb er mij in verdiept maar raak er niet wijs uit.
Ook blijven mijn referentienummers niet bij de correcte materiaalbeschrijving bij mijn draaitabel.
het is zo dat men de vragenlijst op tabblad 1 moet invullen, dat de waarde ingevuld worden(dit gebeurd al) en dat enkel het noodzakelijke in tabblad 2 komt zodat deze meteen kan geprint worden.
 
Dag Jens,

misschien heb je iets aan deze


mvg
Leo
 

Bijlagen

  • Lijst Accessoires_Jens L.xlsm
    33,1 KB · Weergaven: 11
heb gezien dat in kolom b soms geen referentie staat,
daarom in deze rekening mee gehouden

mvg
Leo
 

Bijlagen

  • Lijst Accessoires_Jens L2.xlsm
    33,5 KB · Weergaven: 10
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan