Access en Sharepoint Services

Status
Niet open voor verdere reacties.

astro16

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
113
Heeft iemand ervaring met het online draaien van een Acces database mbv sharepoint services?
 
Heeft iemand ervaring met het online draaien van een Acces database mbv sharepoint services?

Op 19 en 20 oktober is het Software Development Conference 2009 daar is een presentatie gewijd aan Access 2010 in combinatie met Sharepoint.

wat ik nu weet is dat Sharepoint gebruik maakt van een MSSQL database maar doordat de opzet van Sharepoint dusdanig dynamisch is er geen sprake is van een relationele database waaraan je je Access backend kan koppelen. Daartoe is er vanuit Sharepoint een andere oplossing bedacht.

Op 21 oktober kan ik je meer vertellen maar je kan zelf ook gaan luisteren.
 
Bedankt voor je antwoord. Ik wacht graag je verhaal af na de 21e. Ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet testen zonder meteen abonnement er op te moeten nemen (online hosting van Share point services). Of heeft iemand daar een idee over?
 
En, kun je me al weer wat meer vertellen?
Kan ik een Access applicatie bouwen en die samen online met iemand gebruiken? Dus echt alleen maar voor gegevensinvoer?
 
Bedankt voor je antwoord.
Ik ben bezig met Sharepoint ondertussen. Even een test applicatie bouwen. Het blijft een beetje onduidelijk verhaal hoe het werkt. Weet jij er goede documentatie over?
 
Ik heb er geen informatie over. Ik heb wel twee boeken erover gekocht maar dat is niet genoeg. Want ik weet nog niets.

Binnenkort zal ik ze eens lezen.

HTH:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan