acronis

Status
Niet open voor verdere reacties.

stroo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Berichten
98
wie kan me helpen, ik heb acronis beckup geinstaleert het draaide niet lekker dus ik heb
hem er uit gehaald. maar er bleef een map zitten in Common Files deze krijg ik er niet uit,
hij zegt de bewerking kan niet worden voltooid omdat de map of een bestand in de map
in een andre programma is geopend.
ik heb alle prog die mee op starten uit gezet maar helpt niet ook geprobeerd acronis op nieuw te instaleeren maar gaat ook niet.
ik weet het niet meer.:evil:
 
Nieuwste versie?
Mogelijk staat deze dan ingesteld voor systeembackup.
Wijzig de instellingen van Windows Backup en het verwijderen is dan misschien wel mogelijk.
 
Zoeff. lukt niet, is er geen verwijderprogram voor
 
Zou het kunnen zijn dat true image continu actief is? Kijk eens rechtsonder in de taakbalk of je daar een acronis icoon hebt. Wellicht kun je via windows taakbeheer kijken of er iets van true image actief is en dan afsluiten
 
Geen verwijderprogramma.
Wel kun je Systeemherstel weer door Windows uit laten voeren i.p.v. Acronis.

In Windows 7 heeft True Image in het Configuratiescherm de plaats heeft overgenomen van de ingebouwde Windows back-upfunctie.
Aan de linkerzijde kan je dat weer toewijzen aan Windows ( als je dat wenst).
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet wat je bedoeld met aan de linkerzijde in windows 7 zit daar niks met systeemherstel ook niks
 
dat begrijp ik wel, maar ik heb in mijn pc geen acronis meer zitten, behalfen die map nog die wil er niet uit en windows backup start niet meer op
 
Misschien opnieuw installeren, niet gebruiken en Windows backup instellen via Configruatiescherm.
Dan na controle of Windows Backup weer wekt via Revo Uninstaller Free Acronis verwijderen.
 
op nieuw installeren lukt niet,backup werkt niet, wil niet op starten en backup op het configruatiescherm werkt niet
 
ja maar deze word gewijgerd, hij start op dan zegt hij acronis is gesloten start op nieuw en dat kan je nog wel 5 keer doen
 
zoeff ik heb het op gelost ik heb MSCONFIG ge daan en in het vak services heb ik acrones uit gevinkt en toe kon ik hem uit de pc gooien en nog bedankt voor jullie moeiten stroo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan