Adobe CS3 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

deSmid

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2001
Berichten
307
Door een probleem moet ik het serienummer opnieuw invoeren echter deze wordt niet meer geaccepteerd (?!?). Systeemherstel geeft geen resultaat en wat volgens mij overblijft is CS3 opnieuw te installeren of herstellen. Als ik de Adobe van de DVD wil installeren krijg ik een bericht dat er al een installatieprogramma draait en deze eerst voortzetten of afsluiten. Op geen enkele actie reageert de computer en ook zie ik niet dat er een programma bezig is om Adobe te installeren.

Via softwarebeheer en verwijderen Adobe CS3 krijg ik ook geen reactie en het programma blijft gewoon staan, er wordt niets verwijderd.

Welke actie kan ik nu nog ondernemen om CS3 te dé-installeren en deze weer opnieuw te installeren of waar in het register kan ik het serienummer weer invoeren of wat kan ik daar verwijderen zodat ik weer schoon kan beginnen?

Mvrgrt,
deSmid.
 
Dank voor de snelle tips.

Ik gebruik WinXP prof.
Het CS3Clean Script ziet er interessant uit maar moet daar even de tijd voor nemen.
Mijn CS3 is geen Beta-versie o.i.d.

Ik ga eerst maar aan de slag met deze tip.

Mvrgrt,
deSmid.
:thumb:
 
Laat ik eerst maar eens gaan vragen of je wel een legale versie hebt van CS3.

Wanneer je geen legale versie hebt dan en na een update dit probleem hebt gekregen is de kans groot dat ze het serienummer hebben geblokkeerd.
 
Nee, dat is het probleem niet. Deze is legaal maar ben in problemen gekomen na het uitproberen van een NIET legale portable versie CS4.
Geeft het gevoel dat zulke acties dus gelijk worden afgestraft.:(

Grt.
deSmid
 
Probleem opgelost met het programma Your Uninstaller! 2006.
Alles weer als nieuw.

Bedankt voor de tips.

deSmid.
:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan