Adobe flash player doet het niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Laudi

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2009
Berichten
16
hoi,

Ik heb een vraag over de adobe flash player op mijn laptop. Mijn laptop geeft aan dat ik bijna elke dag de nieuwste versie van adobe flash player moet dowloaden.. Terwijl ik de nieuwst al heb!:confused: Dit geeft mijn laptop aan wanneer ik een liedje op youtube wil luisteren of op hyves zit... erg irritant! Nu gooi ik m dr dus elke keer af bij configuratiescherm en download m vervolgens waar op de adobesite.. maar er meot toch een reden voor zijn om dat niet meer te hoeven doen ofniet haha.

Kan het misschien is moet Java te maken hebben? Miss moet ik dit opnieuw installeren want er stond al een geinstalleerde versie van java op mn laptop toen ik m kocht..

hopelijk kunnen jullie me helpen!!
groetjes
 
Hoi,

Staat misschien de update scheduler aan misschien deze uit zetten, zit zomaar even mee te denken hoor.
Dit kanje zien bij msconfig en dan bij opstarten
 
Laatst bewerkt:
Ow dat moet ik dan even kijken... wordt dat dan aangeven als je dat intypt?
Zou het niks met java te maken kunnen hebben? Mag je dat eigelijk van je laptop afgooien als dat er al opstond bij de aankoop?

Gr
 
Hoi,

Kan je bij uitvoeren intypen msconfig komt er een schermpje waar boven in rechts opstarten staat aan klikken en dan kijken of het erbij staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan