Adobe reader 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerardvanl

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2006
Berichten
21
Hallo,

Klein probleempje met adobe. Als ik een document draai en vervolgens opsla. En hem dan weer open dan staat hij weer normaal. Hij slaat hem niet gedraait op, hoe kan dat?. Jullie misschien enig idee.

Ik zelf denk dat het niet gaat omdat het een reader is en je dus weinig kunt veranderen.
 
Precies! Het is een reader, dus wijzigen is niet mogelijk [binnen het programma]....
Daarvoor heb je Acrobat [volledige versie] nodig of één van de "alternatieven"......
 
Precies! Het is een reader, dus wijzigen is niet mogelijk [binnen het programma]....
Daarvoor heb je Acrobat [volledige versie] nodig of één van de "alternatieven"......

Ah kijk dan zat ik toch wel in de goede richting. Ik heb CutePFD geinstalleerd en getest. Maar dan krijg je precies hetzelfde. Weet je toevallig of er een freeware programma is dat lijkt op adobe reader maar waarmee je wel een PDF bestand kunt manipuleren?. Anders moet ik maar adobe writer aanschaffen, ik neem aan dat het daar wel mee gaat.
 
Ah kijk dan zat ik toch wel in de goede richting. Ik heb CutePFD geinstalleerd en getest. Maar dan krijg je precies hetzelfde. Weet je toevallig of er een freeware programma is dat lijkt op adobe reader maar waarmee je wel een PDF bestand kunt manipuleren?. Anders moet ik maar adobe writer aanschaffen, ik neem aan dat het daar wel mee gaat.

zoek maar eens op foxit pdf editor ... vind je gemakkelijk.
stuur mij anders eens een mailtje.
 
zoek maar eens op foxit pdf editor ... vind je gemakkelijk.
stuur mij anders eens een mailtje.

Het probleem is dat foxit aardig wat kost. Ik zoek eigenlijk iets freeware. Al kun je toch met cutePDF iets draaien, maar in 2 richtingen.
 
Heel erg bedankt voor de reacties, maar ik heb wat gevonden. eerst dacht ik dat het niet ging met CutePDF maar het is toch mogelijk om dingentjes aan te passen met CutePDF. bedankt allemaal (jij ook bedankt de jean!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan