Adresboek bij Word-enveloppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coen111

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
314
In het enveloppenmenu van Word (Extra > Brieven > Enveloppen) staat een adresboek-icoontje. Als ik het open, krijg ik het adresboek van Outlook, en niet van Outlook Express, wat ik gebruik. Hoe krijg ik de gegevens van het adresboek van OE gekoppeld aan het icoontje in Word?
Coen.
 
Via samenvoegen en dan bladeren. Dan kun je het adres boek van Outlook Express selecteren.
 
Ik zie
Extra > Documenten vergelijken en samenvoegen
maar dan probeert Word het .wab document van OE in te lezen in een Worddocument en dat wordt onzin.

En dan heb je nog
Extra > Enveloppen en etiketten > adresboekicoon > profiel kiezen
maar daar staat in mijn profiel alleen Outlook en niet Outlook Express. Via
Configuratiescherm > Post > Profielen
heb ik een profiel proberen toe te voegen wat verwijst naar het adresboek van OE, maar no way.

Begrijp ik je misschien verkeerd?

Coen.
 
Extra
Afdruk samenvoegen
Adreslijst
Bladeren
Adresboek.wab

dan moet je je adressenlijst van Outlook Express kunnen selecteren.

Heb je Works?

Ook daar heb je een adresboek, dat samenwerkt met Outlook Express. Exporteer dit naar je bureaublad en je zult zien dat je je adresboek van OE krijgt.
 
Blacksheep, in mijn Extra-menu staat geen optie Afdruk Samenvoegen, alleen de opties die ik al eerder genoemd heb (werk met Office XP).

Uit de download van Koelman haal ik bijgaande opmerking: het kan gewoon niet (zie afbeelding). This is 2004!

Coen.
 
Plaatje was te groot. Hier gehalveerd bijgevoegd.
Coen.
 

Bijlagen

  • word adresboek 2.jpg
    word adresboek 2.jpg
    42,4 KB · Weergaven: 77
Hm.

Dan is er nog een optie. Exporteer je adresboek vanuit OE en importeer het in een Accessbestand, misschien is het dan wel mogelijk om via Access, te koppelen aan Word. Als je Office gebruikt zijn de programma's onderling te koppelen. Ik kan vanuit Access naar Word exporteren en omgekeerd. Dat zou je even moeten bekijken want ik werk met Office 2003 en dat zal wel iets anders liggen.
 
Ik had ook al wat workarounds bedacht: adresboek exporteren naar Acces, Excel, of gewoon naar een Outlook adresboek. Maar ja, dan heb je dus een schaduwbestand wat je weer moet updaten en beheren, daarvoor gebruik ik de functie te weinig. Knippen en plakken is dan net zo handig. Ik blijf het wel idioot vinden.
C.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan