Adresboek niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcel0000

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2003
Berichten
93
Hallo!

Mijn adresboek van outlook doet het niet... Ik maak gebruik van Outlook 2003. Als ik een adres wil selecteren, en het adresboek open, krijg ik de volgende melding:

---------------------------
Microsoft Office Outlook
---------------------------
Kan de adreslijst niet weergeven. De contactpersonenmap van dit adresboek kon niet worden geopend; de map is verplaatst of verwijderd of u hebt niet de benodigde machtigingen. Raadpleeg Microsoft Office Outlook Help voor informatie over het verwijderen van deze map.
---------------------------
OK
---------------------------

Terwijl ik wel via de knop "Contactpersonen" alle contactpersonen kan bekijken.

Dit probleem heb ik sinds mijn nieuwe systeem waaronder ik nu Office2003 gebruik ipv Office2000

bvd,
Marcel.

Edit: Sorry, mijn fout. Het gaat niet over het outlook-adresboek, maar over de map contactpersonen in mijn PST.
 
Laatst bewerkt:
Ben je aan het rommelen geweest met je .pst bestand??? Via de verkenner knippen/plakken?? Dan krijg je dit soort problemen. Je wou je .pst bestand behouden met de wijziging van 2000 naar 2003 en je hebt dit gedaan?
OF heb je netjes in outlook 03 je .pst geïmporteerd? Dan geeft ie als het goed is geen foutmelding.
Ik ken het probleem namelijk ook, heb het zelf ook gehad.
 
Geplaatst door Japsur
Ben je aan het rommelen geweest met je .pst bestand??? Via de verkenner knippen/plakken??
:confused:

Ja inderdaad. Was achteraf inderdaad niet zo'n slimme zet geweest.
Heb uit wanhoop ook scanpst.exe gerund, en wel fouten gevonden en gerepareerd, maar tevergeefs...Maar je hebt het probleem ook gehad? Dus nu niet meer? Wat heb je gedaan dan? Ik denk dat ik maar een nieuwe PST aanmaak, en vervolgens alles vanuit mijn oude pst ga copy/past-en. Of is er nog een manier?
 
Wat ik toen nog had was een back-up van m'n .pst (had ik gebrand op cd).
Toen heb ik outlook eruit gegooid, opnieuw geinstalleerd en het .pst bestand vanuit oulook geimporteerd (dus vanaf de CD). In totaal was ik toen iets van 3 mail kwijt, omdat het in een relatief korte tijd achter elkaar gebeurde.

Wat je niet moet doen is copy / paste (via de verkenner). Probeer zoveel mogelijk te importeren/exporteren (evt). Dit levert geen fouten op zoals je nu hebt:rolleyes:

Als je nog ergens een back-up achter de hand hebt, moet het eerste proberen!
 
Geplaatst door Japsur
Wat je niet moet doen is copy / paste (via de verkenner). Probeer zoveel mogelijk te importeren/exporteren (evt).

Keej dan, zal het onthouden!
Thx! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan