Advies upgraden pc of nieuwe pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danilo1995

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2012
Berichten
8
Hallo, omdat mijn grootouders naar het bejaardentehuis gingen, kreeg ik mijn opa's computer. Het is een Medion MD 8827 van 2007. http://speccy.piriform.com/results/V7KSwcj5sogYGmgfTet04Vl --> hier staan alle specs van mijn pc. Standaard zat er Windows Vista op maar ik heb hem geupgradet naar Windows 7. Ik heb vernomen dat de PC niet al te geschikt is voor games en terwijl ik toch graag wel games speel. Na research heb ik gevonden dat de pc Core 2 Duo E4400 processor heeft. Ik ben van plan om een losse processor te kopen maar toen had ik vernomen dat je ook een betere videokaart nodig hebt. Dus nu denk ik aan een upgrade setje. Ik zou graag HD graphics met i5 of i7 hebben zodat ik de meeste games toch hoogwaardig kan spelen.. Ik weet ook dat ik graag RPG spellen speel en shooter spellen. Het hoef niet perse de nieuwste en de mooiste spellen te zijn. Nu mijn vraag is wat voor upgrade setje het best kan pakken. Ik werk af en toe eens op feesten en dat verdient goed ( 10.5 / uur ) en ik ben binnekort jarig dus ik kan wel zorgen voor een budget van 500 als ik even doorspaar.:p:p:p
 
asususer vergeet wel een voeding erbij te plaatsen

klikerdeklik
dit is een stuk krachtiger dan wat asususer had geplaatst en is 15 euro overbudget
hiermee zul je iedere game op high kunnen spelen
de hardschijf kun je gebruiken van de andere computer
 
Laatst bewerkt:
@ firestorm

Had ik toch gedaan ?
zie laatste link
 
noujah je zult zelf alles moeten installeren zorg er wel voor dat je een windows 64 bit os installeert
anders heb je straks niks aan die 8GB werkgeheugen

en ben bang dat je ook een nieuwe windows OS zult moeten aanschaffen want het OS wat je nu gebruikt is gebonden aan de medion pc
en die kun je dus niet over zetten
 
Laatst bewerkt:
een nieuwe OS kopen is niet zo erg. ik heb toch windows 7 ultimate op een cd'tje, maar het is wel 32 bits
 
dan heb je alsnog niks aan je 8 gb ram omdat 32 bits maar 3.8 gb kan hebben dacht ik
 
ik denk dat ik wel een 64 bits kan lenen van een vriend. Maar als ik eenmaal alle onderdelen heb, zou ik er zelf aan uit kunnen denk je? Of kan ik beter een installeur raadplegen?
 
ja het is totaal niet moeilijk
als je het eenmaal hebt gedaan. zul je vanzelf denken.
dat ik al die tijd een pc heb gekocht terwijl dit goedkoper is en zelfs beter.
is in ieder geval mijn ervaring
je kan op youtube alles nog even nakijken

[video=youtube;64UAMg4J6Ac]http://www.youtube.com/watch?v=64UAMg4J6Ac[/video]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan