• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Afbeelding lukt niet in een andere afbeelding te zetten

Na installatie zou je een snelkoppeling naar dat programma op je desktop moeten hebben.
Als dat bij jou niet zo is dan weet ik zo niet waarom.
Maar je kan het met ieder willekeurig programma doen waarmee je plaatjes kan bewerken.
Paint.Net is mijn favoriet die ik er al jaren voor gebruik.
Ook zakelijk.
 
Laatst bewerkt:
Dit is de officiële website.
Kan VPN de download/installatie blokkeren?

Heb je de laatste Windows updates? Voer ook onderstaande uit.

Stap 1: Druk op Windows + R om het venster Uitvoeren (Run) te openen.
Stap 2: typ cmd in en druk op Ctrl + Shift + Enter om de opdrachtprompt als administrator te openen.
Stap 3: Typ sfc /scannow en druk op Enter om de opdracht uit te voeren.
 
Laatst bewerkt:
heb jouw foto's doorzichtig gemaakt.
 

Bijlagen

  • ESP32-1_EDM.xlsx
    435,8 KB · Weergaven: 4
Weet je zeker dat er niet ergens een dialoogvenster open staat, dat is ‘verborgen’ achter een ander programma? Gebruik de Tab toets eens (<Alt>+<Tab>) om door je geopende programma;s te bladeren, dan kom je hem vanzelf tegen. Of sluit eerst alle andere programma’s af.
Niemand heeft een glazen bol, en kan dus zien waarom jij iets niet kan op jouw computer, zeker niet als dat een gewone standaard handeling is.
 
Dit is de officiële website.
Kan VPN de download/installatie blokkeren?

Heb je de laatste Windows updates? Voer ook onderstaande uit.

Stap 1: Druk op Windows + R om het venster Uitvoeren (Run) te openen.
Stap 2: typ cmd in en druk op Ctrl + Shift + Enter om de opdrachtprompt als administrator te openen.
Stap 3: Typ sfc /scannow en druk op Enter om de opdracht uit te voeren.
Hallo Senso
Ik heb het al voor elkaar. Het gaat nl ool met de Paint die in Win11 ingebouwd zit.
Ik heb de allerlaatste Win11 en Office365
Dank jullie, voor het meeleven
 
Even offtopic : De oorsprong van de afbeelding zou u moeten leiden naar
Nu zou je altijd het dititaal kunnen houden in een accound bij mit. (en met enkele cursus kan je dan je hardware koppelen aan je gsm als die smartfoon is)
 
Terug
Bovenaan Onderaan