Afzender van de opgestuurde mail aanpassen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dump

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2003
Berichten
464
Hoi Allen.
Stel, ik heb 10 verschillende producten in 10 verschillende mails bij Coolblue besteld en geaccepteerd. Dan zet ik de mails met factuur allemaal weg in een aangemaakte map "facturen" in mijn hotmail account (online opgeslagen dus handig) om zo de kwitanties te bewaren in het geval ik voor de garantie wil gaan. Maar als ik 1 product na lange tijd wil ruilen moet ik alle "Coolblue" mails gaan openen omdat in de afzender geen omschrijving van het desbetreffende product staat. Kan ik de afzender "Cool blue" niet aanpassen in b.v. "Coolblue koelkast". Dat zou voor alle bestelde producten dan in 1 oogopslag na te lopen zijn.
Ik hoor graag wat de opties zijn.
Groeten, Dump.
 
Volgens mij kun je met preview in de mails kijken. Zit de factuur dan als bijlage in de mail gevoegd?
Ik sla de facturen altijd gewoon in Verkenner mappen op dus in dit geval de map > Factuur Coolblue
Komt een factuur/mail (als dat de factuur in tekst bevat) binnen dan geef ik die de naam Factuur Coolblue_2022-01-03_met een korte omschrijving. Factuur als bijlage gooi ik in de map Factuur Coolblue

Met de zoekmachine Everything heb ik binnen een milliseconde de juiste factuur. Ik typ factuur Coo en daar staan dan alle facturen op datum met een korte omschrijving (is producten geleverd).
 
Laatst bewerkt:
In je Coolblue-account kun je je bestelhistorie terugzien en rechtstreeks vanuit de betreffende bestelling de factuur downloaden of het artikel aanmelden voor reparatie.
Heel veel makkelijker ga je het niet maken :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan