Hoi Allen.
Stel, ik heb 10 verschillende producten in 10 verschillende mails bij Coolblue besteld en geaccepteerd. Dan zet ik de mails met factuur allemaal weg in een aangemaakte map "facturen" in mijn hotmail account (online opgeslagen dus handig) om zo de kwitanties te bewaren in het geval ik voor de garantie wil gaan. Maar als ik 1 product na lange tijd wil ruilen moet ik alle "Coolblue" mails gaan openen omdat in de afzender geen omschrijving van het desbetreffende product staat. Kan ik de afzender "Cool blue" niet aanpassen in b.v. "Coolblue koelkast". Dat zou voor alle bestelde producten dan in 1 oogopslag na te lopen zijn.
Ik hoor graag wat de opties zijn.
Groeten, Dump.
Stel, ik heb 10 verschillende producten in 10 verschillende mails bij Coolblue besteld en geaccepteerd. Dan zet ik de mails met factuur allemaal weg in een aangemaakte map "facturen" in mijn hotmail account (online opgeslagen dus handig) om zo de kwitanties te bewaren in het geval ik voor de garantie wil gaan. Maar als ik 1 product na lange tijd wil ruilen moet ik alle "Coolblue" mails gaan openen omdat in de afzender geen omschrijving van het desbetreffende product staat. Kan ik de afzender "Cool blue" niet aanpassen in b.v. "Coolblue koelkast". Dat zou voor alle bestelde producten dan in 1 oogopslag na te lopen zijn.
Ik hoor graag wat de opties zijn.
Groeten, Dump.