Agenda outlook naar access

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikjes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2009
Berichten
3
Ik bezig een planning te maken in access. Nu wil ik dat diverse gebruikers via outlook in een gemeenschappelijke agenda plannen. Vervolgens wordt dit verwerkt in access.

Nu heb ik reeds via koppelen de agenda gekoppeld aan een access bestand. Maar nu staat enkel de in het verleden gemelde data's in het tabel en niet de data die nog moeten plaatsen vinden.

Hoe kan ik dit oplossen. Gaat mij namelijk om de data's dit nog plaats moeten vinden.
 
Wellicht moet je de data verversen als outlook klaar is met de nieuwe data?

Je ziet, ik bevindt mij hier op dun ijs. Ik weet het niet zeker. Nog nooit gedaan. Maar het lijkt me logisch.

HTH:D
 
Op dun ijs kun je het beste met z'n tweeën schaatsen; kan iemand je er nog uittrekken ;)
Ik heb hetzelfde geprobeerd, dus een koppeling te maken met de agenda, en constateer ook dat er geen toekomstige afspraken tussen zitten, wat mij ook erg bevreemdt. Ik zal er ook eens wat dieper induiken!`
Dat gedaan hebbende, kom ik meer berichten waarin de conclusie is dat je bij een export geen contactgegevens hebt, en geen afspraakgegevens. Men vindt dat ook een beetje vreemd van Microsof...
Een oplossing die wordt aangedragen is: gebruik een Outlook View Control, om de agenda op een formulier weer te geven.
Zie bijvoorbeeld dit artikel van Office Watch:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan