agressieve trialversie

Status
Niet open voor verdere reacties.

wvm

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2006
Berichten
302
Hallo,

In het weekend had ik problemen met mn explorer. Er was via een clickmail iets binnengekomen wat explorer deed vastlopen.

Ben inmiddels overgegaan door googlechrome......daar gaat het prima mee.

Maar voor ik dat deed had ik iets gedownload om problemen met explorer te verhelpen.
Dacht dat het iets specifieks was m.b.t. explorer.

En hij deed ook goed werk............haalde hoop fouten eruit............

Het bleek dus een soort van foutenopspoor-programma te zijn. Op zich prima........het blijkt dus een trial versie te zijn........en tot mijn verbazing zag ik hoeveel hij op mijn computer geplaatst had aan onderdelen behorende bij dat programma.
Ik dacht.........nou die wil ik niet meer erop hebben.

En dat is nu het probleem...............hij wil er niet meer af.

Dit komt iedere keer rechtsonder omhoog....
ff97de.jpg


Dan denk je daar kan je het mee deactiveren.......nou niet dus..........er komt dan een reclame over nog zo veel dagen te gebruiken....en of je het wil kopen.
Dit exemplaar.....
2ln8lc9.jpg


En dat wil niet meer weg. Je kan het verschuiven, dat wel............maar is pas verdwenen na afsluiten computer.

Heb al geprobeerd via configuatiescherm alles te verwijderen, maar dat wil tie ook niet.

Dus......maar weer hier naartoe gegaan. Hoop dat het zo duidelijk uitgelegd is.........en dat er iemand mij kan helpen.

alvast bedankt.

mvgr wvm
 
Verplaatst van Members chat naar Overige software.
 
schakel in msconfig ==> opstarten tuneup uit, dan kan je'm makkelijk verwijderen via software.
Je kan ook op het picto rechtsonder klikken met rechts en kiezen voor uitschakelen, daarna gewoon verwijderen.
Ook in de services best uitschakelen voor je gaat verwijderen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor reaktie....

Dat van rechtsklikken en dan op verwijderen,gaat niet. Heb ik al geprobeerd. Als je rechtsklikt komt er geen verwijderen te staan.
Alleen maar dingen om dieper het programma in te gaan.

Het eerste van...msconfig.....enz.......komt me bekend voor. Heb ik ook een keer moeten doen met iemand van helpdesk aan phone volgens mij.

Ik weet even niet meer waar dat neer te zetten....:eek:
 
TuneUp Program Deactivator is een tool om andere programma's uit te schakelen die op je computer draaien, niet om TuneUp zelf te deactiveren.

Ik heb net even de trial versie geïnstalleerd. Het programma was gewoon via Configuratiescherm (programma's verwijderen) te verwijderen zonder problemen.

Je zegt dat je al geprobeerd hebt om het te verwijderen via het Configuratiescherm. Wat gaat er precies mis?
 
Hallo,

Situatie is als volgt....dacht ga nog eens naar configuratie toe

Nu stond dat het er nog wel, maar was leeg....dus nu daar wel uit kunnen halen. Andere keren, als ik op verwijderen klikte en op ja, dan gebeurde er gewoon niks.
Maar komt, ik ben gister ook verder gaan zoeken en had ik via ´zoeken´ allerlei dingen gevonden die ik kon verwijderen....beetje bij beetje.

Dus in configuratie is tie nu weg.

Nu staat er nog een mapje in programfiles 86x.......en als ik die wil verwijderen komt er....

b4cnxt.jpg


En dat ding rechtsonder, die met rechtsklikken zou moeten kunnen worden verwijderd, die staat er nog.

Dus er zijn al voorderingen gemaakt. Kan t ook gewoon laten zitten en er nooit meer opklikken......

mvgr wvm
 
Ja, die mogelijkheid voelde ik al aankomen, daarop doelde je ook in je eerste advies, volgens mij.

En dat vind ik doodeng om te doen..........raar he....:shocked:

Anders laat ik het maar even zo..........zolang ik niks aanklik gebeurt er ook niets nadeligs.

Misschien durf ik het op gegeven moment wel te doen.............maar nu moet ik even moed verzamelen.

Wie weet verdwijnt het laatste wel, als trialperiode voorbij is....


Wel bedankt voor goede advies.

mvgr wvm
 
Laatst bewerkt:
Zal deze vraag als opgelost aanvinken.

Al heb ik aanbevolen handeling nog niet durven doen.

Hoop nog steeeds dat tie aan eind van trialversie zn biezen pakt.

Bedankt voor alle adviezen.

En als het echt moet, dan zal ik toch die handeling moeten doen. Maar dan met iemand anders naast me.....

Nogmaals bedankt allemaal.....

mvgr wvm
 
Wat je ook nog kunt proberen is om het programma opnieuw te installeren (evt. de vorige installatie herstellen) en daarna weer te verwijderen via het configuratiescherm.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor het geven van nog een suggestie................

Wacht eerst de afloop-datum van trialversie af.....

mvgr wvm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan