Algemen beschermingsfout in module CATMODUL.DLL

Status
Niet open voor verdere reacties.

chriseen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Berichten
2
Dag beste lieden,
Sinds jaren draai ik zonder problemen het programma PLANIX HOME.
Met dit prog.maakte ik alle tekeningen voor verbouwingen aan ons huis, het uitmeten en tekenen van onze trap en zo verder.
Onlangs wou ik verder werken maar bij het opstarten krijg ik de foutmelding:
" HOME veroorzaakt een algemene beschermingsfout in module CADMODEL op 0047:067F.
Kies sluiten. HOME zal sluiten". :(
Wie kan me verder helpen? Uren werk zitten in al die plannen.:confused:
Groetjes, Chris
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals ik op het Senioren web heb gelezen was de oorspronkelijke vraag foutief gesteld en heb ik die aangepast. Daar las ik ook dat het een programma is voor Windows 95 en dat het draaiend gekregen is op XP door de CD te kopiëren naar de HD. Was er niet de optie om het exe bestand in de comptabiliteitsmodus op Win 95/98 te zetten?
Overigens is het bedrag voor die dll rond de 10 euro en gezien de belangrijkheid van de plannen lijkt me dat een overweging waard :)
 
Bedankt mumzel voor uw reactie,
Eerst moet ik de CD zien terug te vinden( ondertussen verhuist en aan't verbouwen).
Ik zal eerst de plannen in een andere map plaatsen om dan het prog te verwijderen. Dan opnieuw het prog plaatsen op de HD in een apparte map en kijken of het exe bestand in modus 95/98 kan opstarten. Laat nog weten hoe het mij vergaat. Alvast bedankt voor de tip.
Mvrgr. Chris
 
Succes met de verbouwing :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan