All in one printer met output aan zijkant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iris17

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Berichten
118
Hoi,

ivm ruimtegebrek ben ik op zoek naar een All in one printer die de print aan de zijkant eruit gooit ipv aan de voorkant.
Heeft iemand een (voordelige) suggestie? Google heeft me nog geen voorstel opgeleverd nl.

bvd

Iris
 
Hoi hoi Iris

:confused: Voor zo een printer heb ik nooit gehoord ( zelf wil ook zo een :D ) maar weet ik gewoon dat zijn printers met inkt patronen of inkt-tanks op zijkant dat ze hebben
die heten ze Eco patronen of zoiets dus, op andere kant i.v.m. ruimtegebrek je kan ook bepaalde printer omdraaien zodat die ook op gewenste kant printen kan ...toch ?
 
Laatst bewerkt:
Omdraaien zou kunnen, maar dan is ie nog steeds best breed. Ik zoek gewoon een smalle, maar goede oplossing.

'Vroeguh' bestonden die printers wel, vlgs mij.Tot nu toe kan ik ze alleen vinden met papieruitvoer aan de voorkant.

Iris
 
Nooit bij stilgestaan, MAAR, ik heb er een gevonden.
HP LaserJet M4345 All In One
Of die verder aan je eisen voldoet weet ik niet.

Er zijn er meer die je eens zou kunnen bekijken:
HP Office jet Pro X476dw MF printer
HP LaserJet M4345 All In One
HP LaserJet Pro 500 Color M570DN

Ja, allemaal Hp. Kon zo snel geen andere vinden.
 
Hoi kostenzer

Uch ( namens mij nu ! :D ) ik vind ze allemaal echt mooi en gewoon perfect maar zijn ze toch en ietsjes meer dan GIGA-groot voor thuis privé gebruik :D
ik wil ook wat kleiner ( ietsjes dan 1.5 keer ongv. dan schoenendoos groter is ) i.v.m. ruimtegebrek ...
En bovendien Epson's hebben ze bij mij GIGA voorkeur ..:D
 
Laatst bewerkt:
Epson?
Geen slecht keus, maar die hebben dat al helemaal niet.
Ik ben bang dat het verhuizen wordt.
 
:) Jaawel Epson deze merk gebruik ik al eeuwen ( :D ) en heb een vaste PC winkel waar ik nog steeds als vaste klant inktpatronen ga kopen etc..
( en jaawel nogeens ik gebruik nog steeds printer met inktpatronen ! :D ) ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan