applicaties op bureaublad. (bodhi linux)

Status
Niet open voor verdere reacties.

winlux

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2012
Berichten
354
hallo,

ik wil graag weten hoe je applicaties op je bodhi linux bureaublad kan plaatsen ik krijg het gewoon niet voor elkaar, ik kan wel mappen etc. plaatsen maar niet een link naar bijvoorbeeld firefox of opera of de appcentrum!




alvast bedankt,
 
favorieten/ internet link op bureaublad plaatsen (bodhi linux)

Hallo,

Ik heb Bodhi Linux op mijn pc maar weet niet hoe ik een link naar bijvoorbeeld Google op mijn desktop kan zetten. Kan iemand helpen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo kwakmantim,

Zelf geen linux gebruiker, maar heb even wat opgezocht.
Als je op je bureablad bent kun je dan niet gewoon rechtermuisknop-desktop-create shortcut klikken?
Anders kun je misschien een keyboard shortcut maken, zie uitleg hier: http://wiki.bodhilinux.com/doku.php?id=keyboard_shortcuts

Als dit niet is wat je zoekt laat het mij dan even weten!
 
hoi,

die link is om shortcuts te maken (knoppen tegelijk indrukken om een actie te doen bijv. programma openen) ik wil een snelkoppeling maken naar een internet link, en dat kan niet je kan niet gewoon rechter muis doen daarom lukt het mij ook niet!
 
@kwakmantin
Berichten samengevoegd omdat ze compleet hetzelfde zijn.
Het is niet de bedoeling een ander topic aan te maken voor hetzelfde probleem.
 
sorry ik heb een erg langzame laptop nu die het echt niet goed doet en heel veel sites werken ook niet dus hij post ze dubbel denk ik, (dat doet hij dus zelf)

EDIT:

ze zijn niet hetzelfde de ene gaat over applicaties op je desktop zetten dat heb ik nu gevonden en de ander graat over hoe je favorieten op je desktop kan zetten dat krijgik niet voor elkaar!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan