Hallo allemaal,
Ik ben vrij nieuw met excel dus vandaar dat ik hier hopelijk wat wijzer kan worden.
Ik probeer een beoordelingssheet te maken voor mijn werk. Hiervoor wordt een log uitgedraaid met werkzaamheden en na elke werkzaamheid worden er 4 witregels vrijgelaten. Nu zoek ik dus naar een manier dat excell automatisch 2 regels met beoordelingscriteria (d.m.v tabs cijfers te geven) elke keer na zon log invoert.
Dus als ik een log plak dat excel automatisch invoegt en ik alleen nog maar cijfers hoef te geven aan de werkzaamheden.
Jullie zouden me enorm uit de brand helpen als dit mogelijk is!
Ik ben vrij nieuw met excel dus vandaar dat ik hier hopelijk wat wijzer kan worden.
Ik probeer een beoordelingssheet te maken voor mijn werk. Hiervoor wordt een log uitgedraaid met werkzaamheden en na elke werkzaamheid worden er 4 witregels vrijgelaten. Nu zoek ik dus naar een manier dat excell automatisch 2 regels met beoordelingscriteria (d.m.v tabs cijfers te geven) elke keer na zon log invoert.
Dus als ik een log plak dat excel automatisch invoegt en ik alleen nog maar cijfers hoef te geven aan de werkzaamheden.
Jullie zouden me enorm uit de brand helpen als dit mogelijk is!