• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch aaneengesloten lijst genereren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stafmanager

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2012
Berichten
71
Goedemorgen,

In de bijlage een excellijst met een stuk van onze prijslijst. Ik zou nu graag ik kolom C "j" en "n" invoegen om aan te geven of dat item wel of niet op de commerciële prijslijst moet komen te staan. Nog niets aan de hand, maar...
Nu wil ik per categorie (brood/vleeswaren/zoet beleg, enz.) aan de hand van de "j" en "n" automatisch een aaneengesloten prijslijst, dus dat alle "j"-items per categorie onder elkaar komen te staan en dat er dus geen lege regel zichtbaar is daar waar eigenlijk een "n"-item zou komen te staan.

Thnx!
 

Bijlagen

  • voorbeeld prijslijst.xls
    25 KB · Weergaven: 24
Dan ben ik de volgorde in die Hoofdgroepen kwijt en de "toelichtingen" die bij bepaalde regels horen
 
En daar komt nog eens bij dat de prijzen verwijzingen zijn naar cellen in een ander tabblad
 
Dan ben je niet op de hoogte van Excels sorteermogelijkheden.
 
Maar wat is er mis met een standaard filter? regels met "n" filteren en je hebt toch het juiste resultaat?
 
Soms kun je zelf zo lekker moeilijk denken he! Check, je hebt helemaal gelijk! Thnx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan