Automatisch bijlage toegevoegd bij sturen naar hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

djfryslan

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
65
Hallo,

Ik heb een vraag.

Wanneer ik een e-mail vanuit Microsoft Outlook verstuur naar een hotmail e-mail adres met een afbeelding die van internet geladen wordt, dan wordt dat bestand opgeslagen als bijlage in hotmail.

Wanneer ik ditzelfde mailtje naar een e-mail adres stuur die in Outlook geopend wordt, dan wordt het gewoon van de website gedownload en GEEN bijlage toegevoegd.

Is hier een oplossing voor?

Alvast bedankt voor de reacties :thumb:

DJFryslan
 
Hoe bedoel je van het internet geladen? verstuur je dan alleen de link? Of verstuur je fysiek als bijlage het bestand?
 
Hoe staat je (de) hotmail afgesteld ?? :eek:

Mail ontvangen in HTLM of als tekst zonder opmaak?? :eek:

want het kan ook aan de ontvanger liggen en hoeft niet (altijd) bij de verzender te leggen
 
Bedankt voor de reacties!! :thumb:

Ik verstuur de mail via Microsoft Outlook en heb een plaatje geladen vanaf de website ( http://www.fitnesswayoflife.nl/mail/Logo newsletter.jpg ) en die staat als logo bovenaan in de e-mail.

Ik heb in html briefpapier gemaakt en die bij de opties van Outlook ingeladen. Als ik ditzelfde mailtje naar een Outlook account stuur (bijv. naar mezelf) wordt het logo gewoon bovenaan de pagina geladen vanaf bovenstaand webadres en NIET in de bijlage gezet.

Stuur ik ditzelfde mailtje naar mijn hotmail account en open ik het via hotmail.com dan wordt het logo eveneens geladen, maar WEL in de bijlage gezet.



Hotmail staat ingesteld als ontvangen in HTML, Internet inhoud weergeven. Dus naar mijn mening ligt het in dit geval daar niet aan.

Graag reacties...
 
Nog geen oplossing :(

Hallo Iedereen!!!

Ik heb nog geen oplossing voor bovenstaand probleem.

Graag alsnog reactie. :thumb:
 
Pleazzeee help me oplossen!!

Pleazzzze reageer allemaal.

Hier kan ik errug mee geholpen worden.

Thx alvast.:cool:
 
Oplossing!!

Ik ben ondertussen even bezig geweest met het nakijken van de instellingen in Microsoft Outlook en:

Heb de oplossing gevonden!!

Ga naar: 'Extra - Opties'

Tabblad: 'E-mailindeling'

Knop: 'Internetindeling...'

Uitvinken: 'Als een HTML-bericht afbeeldingen bevat die op internet staan, een kopie van de afbeeldingen verzenden in plaats van een verwijzing van de locatie'

Wanneer deze optie aangevinkt is, worden de afbeeldingen die op mijn internetpagina staan als bijlage toegevoegd. En na deze optie uitgevinkt te hebben worden ze gewoon van internet af geladen.

Misschien heeft iemand hier in de toekomst nog iets aan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan