Automatisch bijlage toevoegen aan email

Status
Niet open voor verdere reacties.

rednas88

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2009
Berichten
8
Beste allemaal,

Ik heb een map met allemaal losse pdf bestanden die allemaal een unieke bestandsnaam hebben, iedere PDF moet naar een andere ontvanger als bijlage worden gestuurd. Is het mogelijk om dit proces te automatiseren wanneer ik bijvoorbeeld in excel een lijst heb van welke bestandsnaam naar welk email adres moet? Het moet dan ook mogelijk zijn om de aanhef in de email te personaliseren.

Dit is eigenlijk vergelijkbaar met de facturen die je vaker per e-mail krijgt waarbij in de bijlage een pdf zit met de gehele factuur.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,
Sander.
 
Ik had een tijd geleden ook de zelfde vraag. Dit kunt je heel makkelijk oplossen doo het maken van een simpele Macro in outlook.

Hier vind je alle antwoorden die je nodig hebt: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/468867-Macro-Outlook-met-bijlage

Bovenstaande oplossing zou kunnen helpen wanneer ik één en dezelfde bijlage naar een lijst zou sturen. Echter is mijn situatie anders. Ik wil namelijk beoordelingen in pdf sturen naar een specifieke student. Dus beoordeling X moet als bijlage naar student X en beoordeling Y als bijlage naar student Y.

Is hier ook een oplossing voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan