Beste Leden,
Ik ben voor een bedrijf een (doorlopende) plannings agenda aan het maken.
nu moet ik voor verschillende personen een werkschema maken zodat iedereen kan zien waar ze moeten werken en op welke afdeling.
in het voorbeeld kan je zien hoe de planningsagenda er uit ziet (nog lang niet af)
via een database ook in excel 2003 kan ik al de weergave laten zien in de agenda, maar alleen automatisch een kleur geven is niet voldoende, dus wil ik in de gekleurde balk ook de naam van de betreffende persoon laten zien.
alleen omdat de planning per uur gaat worden de cellen vrij klein om daarin een hele naam in te zetten.
dus zoek een functie die bijvoorbeeld automatisch de cellen samenvoegen bijv. via macro.
Maar na elke wijziging in de data base moet de cellen ook weer aangepast zijn/worden.
alvast bedankt.
Ik ben voor een bedrijf een (doorlopende) plannings agenda aan het maken.
nu moet ik voor verschillende personen een werkschema maken zodat iedereen kan zien waar ze moeten werken en op welke afdeling.
in het voorbeeld kan je zien hoe de planningsagenda er uit ziet (nog lang niet af)
via een database ook in excel 2003 kan ik al de weergave laten zien in de agenda, maar alleen automatisch een kleur geven is niet voldoende, dus wil ik in de gekleurde balk ook de naam van de betreffende persoon laten zien.
alleen omdat de planning per uur gaat worden de cellen vrij klein om daarin een hele naam in te zetten.
dus zoek een functie die bijvoorbeeld automatisch de cellen samenvoegen bijv. via macro.
Maar na elke wijziging in de data base moet de cellen ook weer aangepast zijn/worden.
alvast bedankt.
Bijlagen
Laatst bewerkt: