Automatisch opslaan zonder OneDrive mogelijk maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sherpa14

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Berichten
230
Ik werk met de stand-alone MS Office 2021. Microsoft maakt het mij (en ook anderen) onmogelijk om automatisch op te slaan op de lokale schijf (wat vroeger wel kon). Microsoft dwingt je op die manier naar OneDrive en naar Office365.

Is er een manier om dat te omzeilen? Met andere woorden: hoe kan ik toch in MS Office Word, Excel, Powerpoint enz terug automatisch opslaan naar mijn lokale schijf.
 
Ondertussen van alles al uitgeprobeerd. enig resultaat is dat ik mijn Ondrive ondertussen niet meer via MS Office kan bereiken. Maar een oplossing voor de oorspronkelijke vraag is er nog steeds niet. Automatisch opslaan op een lokale schijf is nog steeds niet mogelijk. Ook de ling geadviseerd door @HSV geeft geen soelaas.
 
Ik werk met de stand-alone MS Office 2021. Microsoft maakt het mij (en ook anderen) onmogelijk om automatisch op te slaan op de lokale schijf (wat vroeger wel kon).
Microsoft dwingt je helemaal niet om naar Office 365 te gaan, al gebruik ik dat dan toevallig wel. Maar ik kan gewoon lokaal werken, als ik dat wil. Ja, standaard wil hij opslaan in de cloud. Maar is dat zo'n ramp? Ik vind het wel makkelijk om op een andere pc gewoon door te kunnen werken aan mijn documenten. Maar sommigen doen dat blijkbaar liever op een moeililjke manier :). Kijk eens of je deze instellingen hebt:

Opslaglocatie Word.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan