AVG 2014 fout bij opslaan configuratie

Status
Niet open voor verdere reacties.
staat er ik ben niet gemachtigd om deze wijzigingen te doen... irritant dit. en nu?
 
Ik kan de mappen niet verwijderen omdat ik daar niet bevoegd voor ben....
maar aangezien er maar 1 gebruiker is vind ik het een beetje vreemd.
heb je daar nog iets voor??? waar ik dat kan wijzigen?
 
Excuses omdat ik zo laat reageer,

Dat is vreemd, Heb je wel Administrator bevoegdheden?
Is je huidige account een standaard account of een Administrator account?

Anders probeer op het Standaard Administrator account in te loggen:

1. Klik op de knop Start en typ cmd in het zoekvak.
Klik in de lijst met resultaten met de rechtermuisknop op cmd en klik op Als administrator uitvoeren.
2. Typ net user administrator /active:yes bij de opdrachtprompt en druk op Enter.
3. Typ net user administrator <wachtwoord> en druk op Enter.
Opmerking:vervang het wachtwoord bij <wachtwoord> door het wachtwoord dat u wilt instellen voor de administratoraccount.
4. Typ exit en druk op Enter. Meld de huidige gebruikersaccount af.
 
ik heb de net user administrator gevonden: er staat inderdaad account actief Nee, staat wel een wachtwoord voor...
aangezien iemand anders deze computer in elkaar heeft gezet. heb ik dus geen idee wat het wachtwoord is.
Daarom kan ik dingen niet wijzigen. Stom zeg dit.
 
zal binnenkort als ik hem zie, het eens vragen (als hij het weet) en het dan nog een keer proberen. Kom zeker hierop later op terug!

want een andere mogelijkheid is er zeker niet?!
 
Ik heb het wachtwoord... heb me ook al lekker zitten ergeren... want ik kom niet verder... hij zegt telkens fout fout fout...
dus toch nog even hulp nodig..

Ik probeer nu in te loggen op het standaard administrator account... (kan er gewoon niet 1 account zijn of die je kan aanvinken als je de computer opstart maargoed dat is voor latere zorg nu eerst dit.)

voor de zekerheid mijn volgende vraag.. wat moet ik nu letterlijk intypen???
Is misschien een hele stomme vraag... maar of ik doe het verkeerd of het wachtwoord is toch fout !

heb ingevult:
cmd
net user administator / active: yes
en dan komt dit scherm heb allerlei mogelijke opties ingevult letterlijk overgetypt... waar het woord staat de gegevens ingevuld van de computer.. niks...
dus nogmaals mijn vraag: wat moet er letterlijk staan???

[bijlage hieronder van wat ik nu zie!]

user.png



Ik ben blij wanneer dit allemaal achter de rug is :) en ben tot zover zo blij met alle hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan