Back-up gemaakt nu terug zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

peepke

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
179
Hallo allemaal

ik heb een tijdje geleden een back-up gemaakt van me windows na een verse installatie
nu is me vraag hoe kan ik deze back-up terug zetten zodat ik weer een schone en verse windows heb
en is het verstandig om deze back uo te gebruiken als ik een nieuwe harde schijf wil plaatsen of is dan een compleet verse instalatie aan te raden ?
http://gyazo.com/1fd68bf140207e175219d0936fadd3f2
deze files heb ik destijds gemaakt voor me back-up
 
Laatst bewerkt:
Zijn er sinds dien nog veranderingen aan de hardware geweest?
Dus bijvoorbeeld HDD erbij of ander RAM geheugen etc etc etc?
Zo ja, dan is het raadzaam om een volledige installatie te doen en hem niet terug te zetten vanuit de backup
 
Je hebt dus Ghost gebruikt...
Ja .... dat kan.... naast de tips van Ti687 kun je ook nog beslissen om...
hem wel helemaal terug te zetten als je geen nieuwe hardware hebt (geheugen is geen probleem en ook een andere schijf hoeft geen probleem te zijn..)
Maar... ik zou... eerst..
Een nieuwe ghost maken van de huidige oude zodat je nog terug kunt als je een probleem krijgt...
Alle data op die schijf (hoeveel partities?)... backuppen, zeker de Mijn documenten map compleet en andere data mappen die je hebt aangemaakt...
 
ik heb van alles ... mijn documenten ... mijn favorieten van internet
en alle andere data wat ik moest hebben
er is geen hardware veranderd ...
ik wil de back up erop zetten omdat me pc verdomde traag begint te worden ... en er zoveel rommel op geinstalleerd geweest en verwijderd is ...
en gewoon weer een drastisch me c schijf leeg te maken
omdat ik gewoon door de bomen het bos niet meer zie ...
en een herinstallatie neemt meer tijd in dan de back up der in zetten (denk ik)
 
Dus doen... maar maak eerst die ghost voor de zekerheid en zet dan die oude terug..
Weet je na een tijdje zeker dat alles goed werkt en je geen data mist.... dan gooi je die extra ghost image weg..
Of je doet het laatste niet... aan jou de keuze..
Maar blijkbaar zat er een stuk onzekerheid... anders had je die vraag niet gesteld.... en daarom kreeg je van mij die tip om die extra ghost te maken...
 
ja okee ...
maar hoe zet ik hem terug ....
das de hamvraag
 
Hoe heb je hem gemaakt.... tja.... dat zul je toch nog wel weten... maar blijkbaar niet... :eek:
Aan de extensie kun je zie dat je het programma Ghost gebruikt hebt...dus zoek die op...
 
ik heb die back up gemaakt met windows ...
ik kreeg toen ik de pc kocht zo een ballonetje rechts onderin .. met e moet een back up maken
en dat heb ik toen gedaan en daar zijn die files van ...

maar heb je misschien een linkje ? waar ik verder mee kan ...
misschien lukt het verder als i een duwtje in de goede richting krijg :D

greetz :D
 
Als je ghost gebruikt heb start je weer norton ghost op en daar moet een tab bijzitten om je backup terug te plaatsen .....
En wat de rest al zegt maak een andere backup hoe je nu draaidt je weet het immers nooit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan