Backup branden met Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

buitendijk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
Berichten
4
L.S
wie kan mij advies geven over het branden van een backup op een dvd, ik krijg elke keer een storing met de opmerking, (leesfout tijdens het ferifieren op data schijf ).
Voorheen nooit fout gegaan.Is ontstaan na het instaleren van backup programma Cobian en het veiligstellen (van mijn documenten) op een externe schijf.
alvast bedankt voor de moeite.
 
Heb je dit ook gelezen ->

Q: Can I backup directly to a CD-DVD?

Cobian Backup does not contain burning drivers, so you must rely on 3d party drivers. It is NOT recommended to backup directly to a CD. You can use for example, DirectWrite or other tool for this. Be aware that compressing is an operation that does NOT copy the files sequentially, but creates a lot of temporary files, etc, so DO NOT compress to a CD. Copying without compression is not safe either, but if you want SO MUCH to copy directly to the CD, check the option "Always use ShFileOperation".
 
L.S
wie kan mij advies geven over het branden van een backup op een dvd, ik krijg elke keer een storing met de opmerking, (leesfout tijdens het ferifieren op data schijf ).
Voorheen nooit fout gegaan.Is ontstaan na het instaleren van backup programma Cobian en het veiligstellen (van mijn documenten) op een externe schijf.
alvast bedankt voor de moeite.

Het branden is gedaan met Nero en niet met Cobian, Cobian is alleen gebruikt voor een bacup naar een externe schijf
 
L.S
wie kan mij advies geven over het branden van een backup op een dvd, ik krijg elke keer een storing met de opmerking, (leesfout tijdens het ferifieren op data schijf ).
Voorheen nooit fout gegaan.Is ontstaan na het instaleren van backup programma Cobian en het veiligstellen (van mijn documenten) op een externe schijf.
alvast bedankt voor de moeite.
Dat van "verifieren data" kun je in Nero als extra optie aanvinken bij backuppen.
Misschien dat niet meer aanvinken als je backups maakt? Dan zul je die foutmelding ook niet krijgen. (in verleden deed ik "verifieren data" aanvinken, maar ik ondervind geen bijzondere problemen als ik die optie niet meer aanvink bij backuppen).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan