Backup lukt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

A3aan8

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
9
Ik heb over het laatst wat problemen gehad met mijn Pc, daarom heb ik me maar een externe hardeschijf aangekocht om een backup te maken. Nu ik heb nog nooit een backup gemaakt en het leek me ook niet zo moeilijk, maar ik stootte op een aantal probleempjes.
Toen ik dus aanduide dat ik alles op een backup wou ,zoals ik hier aanvinkte backuputility1.1.JPG, moest ik dus bijgevolg mijn harde schijf aanduiden. Tot nu toe ook geen problemen maar vanaf het backuppen begon kreeg ik dit backuputility1.2.JPG. Het lukte dus niet.

Nu oké, dan vinkte ik maar aan om van iedereen's documenten en settings een backup te maken. Dat maar is proberen dacht ik dan. Dit lukte opmerkelijk dan wel. Maar na een 10min kreeg ik dit voorgeschoteld backuputility.JPG.

Nu mijn hardeschijf is 1.5TB dus dat is het probleem zeker niet.
Ik heb geen idee wat dan FAT32 betekent of doet.
Ik las hier een aantal berichten over een soort backup programma's maar geen idee of ik deze hiervoor nodig heb of niet.
Aangezien ik nog nooit een of andere backup gemaakt heb weet ik dus niet wat te doen nu.

Suggesties?
 
Hoi...

De schijf is als Fat32 ingedeeld.Jou backup zal groter zijn als die 4gb.Dan zal je de schijf eerst moeten omzetten naar ntfs.
En dat doe je zo: type in bij uitvoeren: convert (drive_letter): /fs:ntfs

Drive letter moet je dan de letter van die schijf invullen.
Mocht er nog niets op staan op die schijf dan kan je hem ook formatteren als ntfs.

EDIT: leesvoer
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan