Backups in windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terracotta Pie

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2010
Berichten
167
Ik heb een probleem met mijn backups die gemaakt worden in Windows 7.

Het probleem is dat de ruimte van mijn D schijf wordt gebruikt om backups op op te slaan, terwijl er een andere partitie is die daarvoor dient. Op mijn D schijf staat namelijk Windows 7 zelf en als gevolg van dit probleem is de schijf dus erg vol

Dus mijn vraag is

- Hoe verwijder ik de backups die al zijn gemaakt?
- Hoe zet ik de backups voortaan op die andere partitie?

Hier is een screenshot van mijn schijfbeheer
 

Bijlagen

  • Schijfbeheer....jpg
    Schijfbeheer....jpg
    92,3 KB · Weergaven: 52
- Hoe verwijder ik de backups die al zijn gemaakt?

Je kunt je back-up's verwijderen waar je ze hebt opgeslagen.


- Hoe zet ik de backups voortaan op die andere partitie?

En als je een back-up maakt kan je ook aangeven waar je de back-ups wilt hebben. Op de C: D: E: of wat dan ook :p. suc6
 
Ja maar hij maakt die backups vanzelf om de zoveel tijd, geen idee waar ze worden opgeslagen en hoe ik de bestemming daarvan dan kan veranderen
 
Oh xD dat zijn niet echte back-up maar dat zijn systeem herstel punten die kan je weg halen door het volgende te doen:

Windows 7 systeemherstelpunten verwijderen.

* Ga naar Start>Configuratiescherm>Systeem >Systeembeveiliging> schakel nu systeemherstel uit door de gewenste schijf te selecteren en op "configureren" te klikken.
* Klik nu op "verwijderen" om alle herstelpunten te verwijderen.
* Klik op "Toepassen" en "OK".
* Herstart nu de PC.

http://www.malwareinfo.nl/malware/systeemherstel.html

Hopen dat ik je voldoende heb geinformeerd :D

*KNIP*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Herstel punten kun je bij schijfopruiming laten verwijderen, dan blijft de laatste herstel punt behouden.



@ brentjuh,

Je link uit het bericht, je handtekening en profiel gehaald, deze is in strijd met de Helpmij.nl voorwaarden.
 
@ crash Oke srry daar voor dan... ik dacht dat je in je handtekening dat wel mocht hebben.. mja oke is goed. en een vraag... waarom uit profiel gehaald??? waarom zetten jullie dan eigen website of zow iets neer??


en idd schrijf opruiming werkt ook
 
Laatst bewerkt:
Omdat handtekening, profiel en forum/chat onder dezelfde voorwaarden van Helpmij.nl vallen.
 
Herstel punten kun je bij schijfopruiming laten verwijderen, dan blijft de laatste herstel punt behouden.



@ brentjuh,

Je link uit het bericht, je handtekening en profiel gehaald, deze is in strijd met de Helpmij.nl voorwaarden.

Dit heeft niks uitgehaald

Kan het ook zijn dat die "lege" ruimte wordt gebruikt door iets anders?
In TreeSize zie ik namelijk dat er maar 45 GB wordt gebruikt terwijl ik toch echt een schijf van 137 GB heb... (daar zijn er nu nog ongeveer 3,8 van over)
 
het kan zijn dat je ff moet wachten.. dan zie je vanzelf weer dat het groter is geworden.:cool:
 
Is het misschien verstandiger om gewoon mijn D schijf te formatteren en windows 7 er opnieuw op te zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan