Bank rekening nummer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Baert

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Berichten
116
Hallo, ik gebruik office 2010 for home and small bussines, ik had graag geweten of het mogelijk is in het adresboek van outlook bij de contakten ergens een veld toe te voegen waar het bank rekening nummer kan ingevuld worden?

groeten,

R.B
 
Een aangepast veld maken

Open een Nieuw contactpersoon en klik op het tabblad Contactpersoon in de groep Weergeven op Alle velden.
Kies in de lijst Selecteren uit de optie Gebruikersvelden in dit item.
Klik op Nieuw onder aan het venster van de contactpersoon.
In het dialoogvenster Nieuw veld typ je in het vak Naam een naam voor het veld (in jouw geval Rekeningnummer).
Selecteer in de lijsten Type en Opmaak de juiste eigenschappen voor het veld. Gegevenstypen zijn bijvoorbeeld tekst, getal, datum/tijd, ja/nee en trefwoorden.
In jouw geval zal dat Getal zijn.

Heb je hier iets aan? Ik ben benieuwd!
 
bank nummer

Is het nodig dat je een nieuw contact persoon aanmaakt? Ik heb namelijk bij een bestaande cotact persoon uitgevoerd wat je voorsteld en dat lukt allemaal Alleen als ik in het adresboek die persoon aanklik zie ik nergens het nieuwe veld staan tenzij je ergens moet aangeven dat dit veld moet getoond worden natuurlijk, heb je ook daar dan een hint?

Groeten,

R.B
 
Sorry dat had ik even moeten zeggen, het is niet nodig om een nieuwe contactpersoon aan te maken. Als je een bestaande contactpersoon open klikt zou je in het lint Alle velden moeten kunnen aanklikken. Daar kun je weer hetzelfde doen, zoals je bij de nieuwe contact hebt gedaan. In de bijlage een voorbeeld van de knop (in het engels).

Contactpersoon.jpg

Ik hoop zo dat het lukt, succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan