Beeldscherm plotseling groter

Status
Niet open voor verdere reacties.

KERJO

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Berichten
108
Mijn beeldscherm wordt zonder enige reden plotseling groter, zodanig dat ik de startmenu niet meer kan aantikken de iconen op het scherm groter zijn , de startmenu met blokken veel groter. Ik heb de optie vergrootglas nagezien, geen oplossing, ik het in het configuratiescherm de schermresolutie gaan verkleinen maar ik vind dit ook geen optie, vermits ik dan zwarte balken op het scherm krijg met nog steeds vergrootte iconen. Dan maar een herstelpunt aangemaakt en alles was opgelost , tot enige dagen later zich hetzelfde fenomeen voordeed . Telkens moet ik weer naar een herstelpunt gaan. Weet hier iemand raad mee?
 
Dag, Laat ik maar een gooi doen. Ga naar Windows Update en schakel het updaten van drivers uit.

Als de driver met een update wordt vervangen door een nieuwe versie, wat je kan controleren, dan zou u de resolutie kunnen instellen op de resolutie van de monitor. Sommige stuurprogramma's laten je resoluties, die in de lijst ontbreken, zelf toevoegen. De maat van pictogrammen wordt in de instellingen van Windows opgegeven.
 
bedankt voor de reactie . Ik Ben naar windows update gegaan, maar ik weet niet juist waar ik het updaten van drivers moet uitschakelen .Wanneer ik de geschiedenis van updates bekijk ben ik bang iets fout te doen.
 
Het is in bepaalde versies van Windows ook alleen mogelijk om tijdelijk het updaten van drivers uit te schakelen. Gebruik daarom een tool van Microsoft, die van de volgende hulppagina: https://support.microsoft.com/nl-nl...t-a-driver-update-from-reinstalling-in-window

Wat u in ieder geval zou kunnen doen, dat is bij Apparaatbeheer en Grafische adapters kijken onder Eigenschappen welke datum en welk nummer de huidig en de niet functionerende driver hebben. Dan weet u in ieder geval zeker dat het updaten de reden is.
 
En heb je systeem herstel al geprobeerd?
De computer gewoon een paar dagen terug zetten.
Kijken als dan het beeld weer normaal is.

mvg dag
 
Ja ,ik heb dat al menig maal gedaan met goed resultaat, maar telkens na enkele dagen doet zich hetzelfde voor
bedankt voor de tip maar het heuvel is hiermee niet opgelost
 
Zet de driver update in Windows uit, denkelijk al gedaan en ga naar de site van de GPU bakker, zie nergens welke videokaart het betreft, haal daar de drivers op en installeer die, heb je een 32 of 64 bit W10?
En wat is het merk en type monitor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan