beeldschermstuurprogramma atikmdag valt iedere keer uit tijdens gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilco36

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2007
Berichten
24
ik gebruik een ati radeon x1950 pro als videocard en mijn pc draait op een vista 64 bit
mijn pc is een amd athlon 64x2 3800+ geklokt op 2000
 
Laatst bewerkt:
Oké dan gaan we hier verder.
Allleen het beeld valt weg? De computer blijft wel draaien?
Wat voor voeding heb je?
Behalve driver prroblemen veroozaakt een te klein bemeten voeding ook een probleem als dit.
mvg leo
 
Oké dan gaan we hier verder.
Allleen het beeld valt weg? De computer blijft wel draaien?
Wat voor voeding heb je?
Behalve driver prroblemen veroozaakt een te klein bemeten voeding ook een probleem als dit.
mvg leo

ja klopt alleen het beeld valt weg
en mijn voeding is 480 watt
 
ja klopt alleen het beeld valt weg
en mijn voeding is 480 watt

Dat zou geen problemen mogen veroorzaken.
Heb je deze drivers?
Zou sowieso drivers er afhalen via het configuratie scherm (liefst in de veilige modus)
en genoemde drivers installeren.
mvg leo
 
oo ik dacht dat bij het installeren van nieuwe automatisch de ouwe drivers werden
verwijderd/vervangen
en via de veiligemodus? in het config.scherm?
ok zal ik zeker proberen alvast hartelijk dank voor de tip
mocht het niet werken dan meld ik dat
met zeer vr.gr. wilco36
 
Nou gelukkig maar:p! Je had het denk ik ook wel gezien anders.
Het is optie 1 óf optie 2
De keuze tussen de twee opties, is met of zonder controle centrum.
Dat combineert alle instellingen overzichtelijk, maar is niet noodzakelijk.
In eerdere versies veroorzaakte dat wel eens een fout, van deze versie weet ik dat niet.
Het is een persoonlijke keuze of je de software wil of niet.
mvg leo
 
webcam veroorzaak atikmdag

Hallo,

Ik had ook dit probleem dat ik continue dat mijn beeldscherm uitviel waarna een melding kwam dat atikmdag herstelt was.

Nu is dit probleem ontstaan toen ik mijn logitech webcam had aangesloten.

Als je ook een webcam hebt aangesloten raad ik je aan om deze even een tijdje te ontkoppelen en te deinstaleren. Dit zal naar mijn mening het probleem oplossen al heb je dan wel geen webcam meer.

Nu ik de webcam heb gedeinstaleert is het probleem bij mij verholpen.

Met vriendelijke groet,

Adriaan
 
hallo hetzelfde probleem

Hallo,
Wij hebben sinds vorige week een nieuwe laptop. Een packard bell. Easy note "nogiets" Nu lopen wij tegen het probleem aan dat het beeldscherm ook uitvalt af en toe. Alleen het beeldscherm en dan geeft hij aan dat het beeldschermstuurprogramma atikmdag is hersteld. Wij hebben geen flauw idee waar het aan ligt. En ook niet echt de kennis om het bovenstaande te begrijpen. Kan iemand ons helpen met dit vervelend probleem? Alvast bedankt! Groeten Loraine
 
Ik had in de Catalyst control center Ati Overdrive aangezet, en een tijdje daarna begon hij ook precies dezelfde meldingen te weergeven, toen heb ik dit uitgezet en nu is het probleem over, ik hoop dat dit ook voor anderen werkt!
 
ik heb dit dus ook alleen iemand zei dat me video kaart wss kapot is.. maar kan iemand mij misschien helpen? ik zal nu wel de drivers downloaden maar gaan die er auto overheen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan