Bestand niet opgeslagen volgens Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

okke10

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2010
Berichten
13
Ik zit met het volgende probleem. Woensdag een word (2007) document geopend uit de mail en direct opgeslagen, nu heb ik er drie dagen aan gewerkt en regelmatig op "opslaan" gedrukt. Vanmiddag om vijf uur de laatste keer, daarna het bestand gesloten, geen waarschuwing "wilt u opslaan?" gekregen toch wou ik even kijken of het goed was gegaan dus ik open het bestand met de naam waarmee ik het document opgeslagen heb, zie ik tot mijn verbazing dat het de versie is van woensdag. En ik kan nu het bestand met drie dagen werk niet terugvinden, baal daar flink van. Ik weet zeker dat het is een aantal x is opgelsagen maar kan het ook met zoeken niet terugvinden. Het vreemde is zelfs dat bij zoeken in bibliotheken op gewijzig 27-6 en 28-6 geen een word bestand staat?

Hoe en waar kan ik het bestand terugvinden? Het gaat om mijn afstudeerverslag en in deze drie dagen werk ben, of was, ik flink opgeschoten.

Alvast bedankt
 
Het riekt alsof je de laatste keer in het originele bestand bent gaan werken. Of in het tijdelijke bestand dat wordt gebruikt als je een bestand rechtstreeks vanuit Outlook opent, wat je dus nooit zou moeten doen. Je zou eens kunnen kijken of in de werkmap waarin je het bestand op hebt geslagen de eigenschap <Vorige versies> aan staat. Als dat zo is, kun je een vorige versie openen, en ben je hooguit de laatste bewerkingen kwijt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan