Bestand [.pst] niet te openen in Outlook en dus niet om te vormen naar [.csv]

Status
Niet open voor verdere reacties.

flamgen

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
46
Beste,

Ik heb een BackUp gedaan van mijn Contacten in Outlook en die staan in het Outlook programma als [Outlook.pst] en [archive.pst].
Ik open nu Outlook en mijn contacten zijn leeg en ik kan deze niet terug inbrengen.
Wanneer ik rechtsklik op de 2 BackUp's en vraag om deze te openen in Outlook, dan verkrijg ik een schermpje met de melding :
*** De opdrachtregelargument is niet geldig. Controleer de schakeloptie ***

Graag een tip ?
Flamingo
 
"backup gedaan"
Hoe heb je dat gedaan?

Welke Outlook editie gebruik je? 2007? 2010?
 
Iets makkelijker:

Klik in Outlook op File -> Open -> Outlook data file en ga naar de locatie waar de pst's zijn opgeslagen.
Dubbelklik op Archive.pst om deze te openen.
Klik op File -> Import -> from Outlook datafile voor Outlook.pst (neem aan dat dat je contacten zijn)
 
Laatst bewerkt:
Beste antwoorders bedankt, maar ik geraak er niet. Ik heb wel veel details niet vermeld zie ik.

1. Ik werk nog steeds met Office 2003 = Outlook 2003.
2. Dus de verwijzingen van Manamana dienen tot niets = mijn fout.
3. De meldingen van aan te stippen vakken door Muchacho NL komen dus ook niet overeen met mijn vakken = mijn fout.

Dank zij de verwijzing van Manamana naar de Info van Microsoft heb ik op de volgende URL de verwijzingen van Microsoft gevonden voor Outlook 2003 :
http://office.microsoft.com/nl-be/o...-voor-de-opdrachtregel-HP001003110.aspx?CTT=1

Kan er iemand mij hierbij verder helpen, van zo technisch ben ik op dit gebied niet aan aangelegd.
Heb proberen uitvoeren hetgeen vermeld is, maar ik krijg een ganse lijst met ??????

Ik vraag mij eigenlijk af hoe het kan komen - = welke fout ik misschien gemaakt heb - dat alles nu verdwenen is uit mijn Outlook 2003.
Ik gebruik die namelijk om de inhoud van mijn contactpersonen uit mijn Handheld PC- HP iPaq 214 - over te brengen naar Outlook 2003 en zo een [.csv]-lijst te maken van de inhoud en aldus ook een BackUp te hebben van de inhoud van mijn HP iPaq, daar er voor dit toestel geen speciaal BackUp programma voorzien is - en HP geen enkele service geeft voor dit toestel !!!! -


Dank bij voorbaat.
Flamingo
 
Hallo Flamingo. Ik denk dat je beter een met schone Outlook kunt beginnen.
Dan moet je een nieuw Outlook profiel aanmaken via het configuratiescherm. Zie:
http://support.microsoft.com/kb/829918

Lees deze eens goed door er staat ook iets van .pst bestanden bij enz enz.
 
Beste,

Ik heb nog iets uitgeprobeerd ondertussen.
Ik heb in Outlook 2003 mijn Contacten "geexporteerd" naar een Map op mijn D/Schijf.
En alles lukt - het staat erop.
Dit wil dus zeggen dat de INHOUD van Mijn Contacten dus WEL in mijn Outlook 2003 zitten.
Maar door de melding die ik steeds krijg - ook nu wanneer ik die nieuwe BackUp wil openen - is de oorzaak dat ik ze in Outlook 2003 niet kan openen.
Toch eigenaardig, daar ik ze 14 dagen geleden nog heb opgevraagd in mijn Outlook 2003.

Maar beste Manamana, ik zal Uw URL eens goed doornemen.
Dank
Flamingo.
 
Beste,

Manamana, Heb de URL doorgekeken maar deze betreft het instellen van een account.
En dit wil ik niet doen, daar ik volledig met Mozilla werk.

Ik weet nog dat ik bij het openen van Outlook 2003 GEEN account hebt ingesteld, daar ik dit programma enkel en alleen gebruik voor de Back-up van de inhoud van mijn HP iPaq 214, om van hieruit een reservekopij te hebben en de inhoud eventueel over te zetten in een csv-Excell blad.

Ik heb nu reeds op alle mogelijke plaatsen op mijn PC de BackUp staan, maar van nergens ervan kan ik die terugplaatsen.

Ik denk dat het toch iets te maken zal hebben met de invoering van enkele tekens na de / van de plaats waar het programma Outlook 2003 is opgeslagen - zie mijn vorige mail -.

Hopelijk krijg ik toch een geldige tip of een mogelijkheid om uit te voeren hetgeen vermeld staat in de URL van mijn vorige Mail.
Want het is de ENIGE oplossing om van mijn Contacten in mijn handheld HP iPaq 214 een BackUp te maken.

In elk geval aan allen hartelijk dank.
Flamingo
 
Beste,

OEF - alles is opgelost - al mijn contacten staan terug in de Map Contactpersonen in mijn Outlook.
Hoe = ??????????? Ik weet het niet.

Ik heb nochtans alle mogelijkheden van "Importeren" gebruikt uit al mijn verschillende BackUps, maar niets hielp.
Ondertussen was mijn PC gecrasht - is alles terug heringesteld zo ook Outlook -.
En nu PLOTS lukte het wel.

Misschien door de herinstallaties is dit gelukt - zoals U meldde Manamana.

Ik elk geval dank aan allen voor jullie Info.
Flamingo
 
Oke heel erg fijn voor je dat het is opgeloist en allen deden je graag helpen. Dank je. Groet. :thumb:;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan