Bestanden VAN mirosoft virtual pc naar de originele pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperFries0123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
101
Hallo,

Ik zat laatst een computer!totaal te lezen en daar stond iets in over windows 7 en microsoft virtual pc. Ik wou die allebei ook wel, dus ik naar de microsoft Windows 7 website, zijn er geen ECHTE exemplaren van windows 7 beta beschikbaar. Ik druip af, want ik had virtual pc al gedownload. Ik liet me niet kisten en installeerde XP op de virtual pc. Ik zocht iets zonder torrents (ik had dus ff geen zin aan Utorrent overnieuw te downloaden) en ik downloadde een exemplaar van de officiele microsoft site, de download sectie. Dat mislukte steeds, dus ik downloadde een seven skin pack. Ik wou dat niet doen op mijn origineel want met skin packs die bestanden in de OS installeerden had ik slechte ervaringen (crash, foutmeldingen, blauw scherm). De virtual pc was verschrikkelijk traag, maar de SKIN! Hij was prachtig en ik wou hem ook op mijn eigen "gewone" pc. Maar ja, HOE? Ik kan via de verkenner wel bij de virituele schijf komen, maar daar kan ik niet in browsen of zoiets... Weet iemand hier iets op?

SuperFries0123
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan