Bijlage van een email automatisch laten opslaan naar lokatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

elouadlhay

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
Berichten
6
Hoi,

Weet iemand hoe ik bijlagen automatisch laat opslaan op een lokatie op mijn harde schijf en deze ook een naam/datum kan geven.

Ik zit met het volgende probleem. Ik ontvang emails vanaf de scanner naar mijn emailadres met klantgegevens die in een map opgeslagen dienen te worden op een lokatie op de hardeschijf. De naam van het bestand is telkens de datum van de dag dat ik deze ontvang + bestandsnaam.

Zijn er misschien scripts hiervoor en kan iemand mij hiermee helpen. Ik heb een beetje gekeken op internet, google en op deze site en zag dat je iets via VBA (Visual Basic Editor) moet maken.

Zelf weet ik hier niet zo veel van, maar ben wel bereid om dit te leren en als iemand mij dit stapsgewijs kan uitleggen, dan zou ik dit echt enorm op prijs stellen.

Alvast bedankt!

Gr.

I.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan