bin bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het bestand een bin is en als enige aangeboden wordt kun je hier toch op Helpmij vragen wat je ermee moet doen?:D

Leren anderen ook weer bij (zoals ik:) )
 
Meestal als ik dan weer eens de moed heb opgepakt, en ik wil er iest naar wegschrijven, dan is dat geblokkeerd omdat je er niet op mag schrijven. Dan pak ik de oude vertrouwde manier maar weer op. Ik zal ongetwijfeld iets verkeerd doen.....

Maar als je het uit kan leggen dan leren we er met zijn allen weer van.
 
Geplaatst door Tanja1968
Als het bestand een bin is en als enige aangeboden wordt kun je hier toch op Helpmij vragen wat je ermee moet doen?:D

Leren anderen ook weer bij (zoals ik:) )
En zo hebben wij ook weer wat uit te leggen.:p
 
Geplaatst door Tanja1968
Als het bestand een bin is en als enige aangeboden wordt kun je hier toch op Helpmij vragen wat je ermee moet doen?
Maar ik krijg het wel voor elkaar, maar als de virtuele speler echt voordelen heeft, ben ik de eerste die overstapt.
 
Geplaatst door Wim1960
Meestal als ik dan weer eens de moed heb opgepakt, en ik wil er iest naar wegschrijven, dan is dat geblokkeerd omdat je er niet op mag schrijven. Dan pak ik de oude vertrouwde manier maar weer op. Ik zal ongetwijfeld iets verkeerd doen.....
Ik gebruik, om dingen bij de image te zetten, WinISO.
Dit komt bij mij niet zo vaak voor, dat ik iets bij een image wil zetten.
Vaak gaat het om een tekst bestandje ofzo.:eek:

Het wegschrijven naar de image, die geladen is in een virtuele cd-rom speler, gaat idd niet werken.
Windows ziet die image dan als een gewone cd-rom en blokeert dus het wegschrijven/verwijderen van bestanden.

Het grootste voordeel vind ik, dat je de gedownloade/gemaakte image kan controlleren of ie goed funktioneert.
Dit kan je aardig wat cd's schelen.:)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door crash
Het grootste voordeel vind ik, dat je de gedownloade/gemaakte image kan controlleren of ie goed funktioneert.
Dit kan je aardig wat cd's schelen.:)

Dat geldt net zo goed als je IsoBuster of Undisker gebruikt.
 
bin bestand

Hallo Withaar.

Ik weet dat je het niet persoonlijk bedoeld.
Maar als je een programma download kun je niet gelijk zien dat het een bin bestand is.
Meeste bestanden zijn exe bestanden.

Dus Withaar, ik vind jouw opmerking een beetje kort door de bocht genomen.
Jij bent toch op Helpmij een helper?
Als jij vind dat mensen in jouw ogen domme dingen doet, reageer dan alsjeblieft niet op een vraag die gesteld wordt, en geef zeer zeker niet zulke domme antwoorden terug.

En dit is niet persoonlijk bedoeld Withaar.

Groetjes
Onne ( die een domme vraag heeft gesteld)
 
ik gebruik deamon tools
handleiding in bijlage
 

Bijlagen

  • daemon tools.doc
    46,5 KB · Weergaven: 40
Hallo allemaal (Ik ben nieuw op dit forum),

Ik zocht op Google over hoe ik een Bin bestand moest openen. Ik kwam uit op deze Website, ik heb alles aandachtig gelezen, maar dit ging alleen maar over muziek bestandjes?

Ik heb het wonderprogramma IsoBuster ook al gedownload, maar dat is ook alleen maar voor Muziekbestandjes.

Nu heb ik dus een BIN Image (Dat staat er) van 803mb waarop het klassieke spel 'Dune 2000' staat. Nu probeer ik al tijden (wanhopig) te krijgen, maar werken doet het niet. Ik heb het al een keer op een schijfje gezet, maar dat werkte voor geen meter, schijfje deed het gewoon niet meer.

Nou wil ik graag weten hoe ik dat spel gewoon fatsoenlijk en zo snel mogelijk kan spelen.


Bij voorbaat dank :thumb:,


Sebastièn.
 
Beste Base1992,

Welkom!

Maar... je geeft een reactie op een vraag uit 2004, dus 5 jaar oud, niet zo handig. Begin in zo'n geval gewoon een nieuwe vraag.

N.b. kijk eens bij dit bericht
 
Hartelijk bedankt voor je snelle reactie, en inderdaad, het nieuwe bericht heeft me ontzettend geholpen! Bedankt! :rolleyes::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan