Beste helpers
Ik heb een excel document waar lidnummers en wat andere data manueel worden ingebracht.
Hij zoekt dan aan de hand van formules de adresgegevens op uit een ander tabblad.
Daarna kopieert hij de gegevens als values in een ander tabblad en opent een word document om de gegevens in samen te voegen.
Probleem is dat eens in word ik altijd volledige pagina's heb met blanco gegevens?
Verder bekijk gerust de macro of er geen fouten/betere formules zijn.
Ik wil vooral dat er enkel formules gezet worden daar waar een lidnummer staat in het tabblad "lidnummers invullen". Dit is altijd dynamisch soms 1 lid soms 150 etc...
Bekijk bijlage duplicaten.xlsmBekijk bijlage SP recto-verso Blancos .doc
Bedankt bij voorbaat voor de hulp!
Ik heb een excel document waar lidnummers en wat andere data manueel worden ingebracht.
Hij zoekt dan aan de hand van formules de adresgegevens op uit een ander tabblad.
Daarna kopieert hij de gegevens als values in een ander tabblad en opent een word document om de gegevens in samen te voegen.
Probleem is dat eens in word ik altijd volledige pagina's heb met blanco gegevens?
Verder bekijk gerust de macro of er geen fouten/betere formules zijn.
Ik wil vooral dat er enkel formules gezet worden daar waar een lidnummer staat in het tabblad "lidnummers invullen". Dit is altijd dynamisch soms 1 lid soms 150 etc...
Bekijk bijlage duplicaten.xlsmBekijk bijlage SP recto-verso Blancos .doc
Bedankt bij voorbaat voor de hulp!