Bluetooth probleem met Philips Soundbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

BJuutK

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 aug 2013
Berichten
2
Hallo

Ik ben al een hele tijd bezig om voor mijn dochter een Bluetooth verbinding te maken met een Philips Soundbar.
De vrij nieuwe Acer laptop heeft geen ingebouwde Bluetooth dus met een losse adapter moet het ook wel lukken dacht ik.
Maar nee ik krijg het niet voor elkaar.

De 1e poging was met een Icudu adapter, die herkende de Philips Soundbar type HTL2160 wel. de software en stuurprogramma's werden correct geinstalleerd.
Maar het geluid valt steeds weg en het apparaat probeert steeds maar weer verbinding te maken.
Alles weer verwijderd, opnieuw geinstalleerd en eventjes ging het goed maar de volgende dag was het weer mis.

De 2e poging was met een Sitecom adapter (dat moest werken volgens de winkel) maar deze herkende het apparaat niet en kan ook geen stuurprogramma vinden.
Vervolgens een firmware update van de soundbar gedaan maar dat mocht ook niet baten.
Ook bij Philips en Microsoft naar stuurprogramma's gezocht maar niets kunnen vinden.

Met de IPad muziek streamen naar de soundbar met Bluetooth geeft totaal geen problemen.

Als iemand voor mij de gouden tip zou hebben zal ik eeuwig dankbaar zijn.:thumb:
 
154 keer bekeken maar (helaas) geen reactie van iemand.

Maar na nog wat proberen eindelijk opgelost.
Bij de Handyman een adapter gekocht en deze geinstalleerd.
Gelukkig zat hier een werkende versie van Blue Soleil software bij en binnen een paar minuten werkte alles.

Bij de Icidu adapter zat ook deze software maar dit was een evaluatieversie die er na een kwartiertje mee ophield.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan