Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben Henkes

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2000
Berichten
205
:confused: Beste leden,

Is er iemand die mij kan vertellen wat ik moet doen om een standaard programma van Bluetooth te verwijderen uit het systeem?
Ik heb in mijn softwarelijst gekeken via het config. scherm, en jawel daar staat dit programma, druk ik vervolgens op verwijderen dan reageerd de computer helemaal niet.
Ik heb dit ook al in de veilige modus geprobeerd, echter zonder resultaat. Mijn pc draait onder XP-home. Kan iemand mij DE oplossing geven.
p.s. als ik de bijgeleverde software van mijn bluetooth-stick in de computer steek dan vraagt hij om programmas te verwijderen, maar hij installeerd niks en verwijderd niks.

Maak me gek,

Ben
 
Hoe heet de software?

Je kan het proberen met CCleaner ( onderdeel Gereedschap en dan Deinstalleer programma's )

Wat je ook kan doen, om naar C:\Program Files\ te gaan en dan naar de map waar het programma in is geinstalleerd en dan handmatig de hele map verwijderen.
Als je doet, doe het dan wel in de Veilige Modus.
 
:thumb: Oke, ik ga het ff proberen met cc cleaner. ik kom er morgen op terug, handmatig had ik ook al geprobeerd maar helaas geen succes.

Alvast bedankt!

Ben
 
:) Ja, ik ben eruit, het is inderdaad goed gelkt met die cc cleaner, en ik heb heel veel fouten uit het register kunnen halen, mijn pc en mijn nieuwe bluetooth lopen weer als een trein.

Super dat je op zo'n forum als dit altijd opnieuw weer goed geholpen wordt!

Nogmaals harstikke bedankt!:love:
 
:) Ja, ik ben eruit, het is inderdaad goed gelkt met die cc cleaner, en ik heb heel veel fouten uit het register kunnen halen, mijn pc en mijn nieuwe bluetooth lopen weer als een trein.

Super dat je op zo'n forum als dit altijd opnieuw weer goed geholpen wordt!

Nogmaals harstikke bedankt!:love:

Mooi dat het is gelukt!:thumb:

En graag gedaan:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan