Boxen op laptop aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

julesyeah123

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2013
Berichten
81
Hallo.

Misschien een hele domme vraag dit, maar ik vraag het me af.

In november moet ik op een feest draaien, hiervoor heb ik mijn laptop & een Hercules DJ Control Instinct met de bijbehorende software.
Nou moet ik boxen gaan regelen die de zaal vullen met muziek.
Hoe moet ik die aansluiten? Ben niet heel technisch daarin, moet er een versterker bij enz?

Ik heb daar nu onduidelijkheden over, maar ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen.

Bedankt.
J
 
2 verschillende uitgangen voor de mix: 2 tulp en een 1/8" (6,35 mm) stereo mini-jack uitgang
Krachtig genoeg voor het aansluiten op een hifi- of AV-systeem en een PA-systeem
Omdat beide uitgangen tegelijkertijd actief zijn, kan bijvoorbeeld het tulpsignaal naar een PA-systeem worden gestuurd en het signaal van de mini-jack uitgang naar een setje DJ-speakers

Je hebt dus een versterker nodig van voldoende vermogen die de speakers van signaal voorziet.
Als je zoiets huurt voor een avond krijg je een set die voldoet, hou rekening met de grootte van de betreffende ruimte.
Overigens worden de speakers niet op de laptop aangesloten maar op de versterker die via tulp-kabel(s) is aangesloten op de Hercules.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan