Budget Game-PC 300-400 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark1520

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2014
Berichten
9
Hallo,

Afgelopen week heb ik, met hulp van jullie hier, een nieuwe videokaart (GeForce 750ti 2gb)en voeding (Corsair CX430) gekocht (werkt top), maar ik kwam er achter dat de rest van mijn pc nu achter komt te vallen. Dus misschien dat ik dus een compleet nieuwe "budget-build" wil maken met de onderdelen die ik al heb.

Videokaart en voeding heb ik dus nu al.

Dit mag samen zo'n 300 - 400 euro gaan kosten(Dus zonder videokaart en voeding).

Ik was zelf al een leuke build tegen gekomen op YouTube.

AMD AthlonX4 760k CPU

MSI A78M-E35 Motherboard

MSI GTX 750ti 2gb (al aanwezig)

1x 8gb Crucial Ballistix Sport RAM (ivm makkelijk upgraden)

1TB Western Digital Caviar Blue HDD

430W Corsair CX430 PSU (al aanwezig)

Corsair 200R case (?)

Iets in deze richting zat ik aan te denken.

Ik wil hem gaan gebruiken om, indien mogelijk op een redelijke qualiteit te gamen.

Muis/toetsenbord/monitor etc zijn al aanwezig.

Met vriendelijke groet,

Mark
 
link

ik keek even naar je vorige topic voor 3,- meer had je een modulaire voeding gehad :p

dit lijtje zal wat beter presteren dan het lijstje dat je op youtube hebt gevonden
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je snelle reactie. Dat is een goede samenstelling. Zal ik zeker overwegen.

Misschien een domme vraag, maar hoe zit het met geluids- en netwerkkaart? Heb ik die niet meer nodig?

EDIT: Zou ik hier Battlefield 4 bijvoorbeeld mee kunnen draaien op fatsoenlijke settings?
 
Laatst bewerkt:
geluid- en netwerkkaart zitten op het moederbord de netwerkkaart is niet draadloos

en ja hier kan je battlefield 4 wel fatsoenlijk mee draaien op medium setting krijg je ongeveer 80 fps en op ultra 30 fps
 
Oke, dat scheelt in ieder geval.
Alleen geloof ik niet dat er een optische geluidsaansluiting (s/pdif) op zit, of wel? Had even gekeken, maar kan het niet vinden. Heb anders namelijk geen surround sound door mijn Sharkoon X-Tatic S7 dan.

Oke! Prestaties zijn dus prima!

EDIT: kan ik dus ook de MSI 970A G46 ipv de G43 pakken? Geloof dat ze bijna hetzelfde zijn ipv de S/PDIF aansluiting.
 
Laatst bewerkt:
ja dat kan
ik vroeg me al een tijdje af waarvoor die aansluiting was:p
 
Laatst bewerkt:
Mooi! Scheelt me weer heel erg. Op vorige pc heel lang mee aan t prutsen geweest haha.

Ja, is optisch geluid. Dus eindelijk 7.1 surround hopelijk!

Ik denk dat ik er met de build wel zo'n beetje uit ben. Hartelijk bedankt voor je hulp "granitk7"! Scheelt me veel werk om alles zelf uit te zoeken.

Met vriendelijke groet,

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan