Calibre vraag

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,
Ik heb een nieuwe ereader en het programma Calibre.
Als ik een boek heb geconverteerd naar epub, dan zou links onderaan de ereader moeten komen om de boeken naar mijn ereader te sturen. Maar ik zie dat niet links onderaan. Wie kan mij helpen om de boeken te "sturen"naar mijn reader?
 
…dan zou links onderaan de ereader moeten komen om de boeken naar mijn ereader te sturen.
wellicht dat de postbode dat voor je kan doen :). Maar zonder gekheid: ik snap niet wat je bedoelt, noch met welke versie je werkt. Doorgaans zit de knop om de eReader te openen bovenin de werkbalk. En een boek converteren? Waarom? Welk format heeft dat dan dat het niet gelezen kan worden door je eReader?
 
Ik heb de laatste versie gedownload. Ik zie de knop om de ereader te openen niet.
Misschien moet ik het progje helemaal niet gebruiken en gewoon de epub naar de ereader te slepen!!
 
Je opent de eReader niet, je maakt er een connectie mee. En vervolgens stuur je daar je boeken naar toe.
IMG_8517.jpeg
 
Ik krijg als ik Calibre open, dit te zien:Knipsel.PNG
 
Wij hebben hier ook een E-reader (Kobo), de boeken die ik download met de laptop sleep/kopieer ik 'gewoon' met de verkenner naar de root van de E-reader, ik converteer niets
Calibre gebruik ik om E-books te lezen op de pc/laptop
 
Bedankt. ik ga dat ook doen, maar de vraag blijft: waarom ik Actie met bijbehorende ikonen niet zie?
 
In plaats van ebook-convert.exe moet je calibre.exe openen. Daar beheer je al je epubs en/of pdf's
 
Terug
Bovenaan Onderaan